Zou zeker kunnen, al ligt dat vooral aan vanuit wiens perspectief je het bekijkt denk ik
[=“RLC, post:2673, topic:342579”]
Oyster band met PCLs
[/quote]
Haha jij en PCLs dat wordt geen gelukkige combinatie… let maar op! Ik draag mijn horloges gewoon lekker en ik moet al wennen. Jij wordt gek.
Ralph is voorzichtig genoeg. Maak je niet druk.
/insertbubbeltjesfoliemannetje.jpg
Ja alle stickers laten zitten + plakband
Is de tudor GMT niet wat voor jou? Als je het formaat van de pelagos goed kunt hebben is dat misschien een mooie optie?! Zou in jouw rijtje niet misstaan.
Deze is leuker
Jullie zijn pestkoppen.
Ik proef gewoon jaloezie. Dat iemand anders zijn horloges wel netjes weet te houden…
@RBK, nee echt niet. Ik draag hem liever veel met veel krassen dan nieuw in de kluis. Hey Leven is te kort om er niet van te genieten. En waarde tja je laatste hemd heeft geen zakken. Wil niet zeggen dat je er mee moet gooien of rammen. Iedereen ervaart deze hobby anders en gaat anders met zijn spullen om. Helemaal goed maar @RLC is zo zuinig dat ik denk dat het niks voor hem is.
Hier mijn 1655 uit 1982, vol lekkere krassen en heerlijk vaak om de pols
Het was een grapje. Snap je wel als je hier lang rondhangt. Je moet er inderdaad van genieten. Draag momenteel een OQ als dagelijks horloge. Sluiting is ook niet meer 99%
Oow sorry dan, maar er is wel een tendens van mint houden en in de kluis leggen gaande. Nogmaals vrijheid blijheid!
Mss foto van OQ?? zo gaaf die kast en band!
Groetjes
Aangezien iedereen foto’s van zijn kas laat zien, dan heb ik deze in het huis ingebouwde kast.
(Let niet op het mooie witte horlogedoosje in het midden, die heb ik gekregen😅)
Met een foto van de huidige collectie.
Haha dat zijn de leukere spontane cadeaus😁
Mogen we daar een foto van zien ?
Of 3 of zo, vanuit verschillende hoeken?
Ja zeker. Zou er inderdaad goed tussen passen.
Heb hem een keer gepast en de bezel vind ik dan weer vrij dun t.o.v. De kast. Pelagos is beter in balans.
Verder wel echt tof en zeker leuker geprijsd dan een pepsi Rolex.