Top optie. Maar dan die prijs
Collectie is al veel ‘duurder’ geweest maar toch ben ik behoorlijk tevreden op dit ogenblik. Veel rust in het hoofd en gewoon genieten van wat ik draag.
Haha ik zie jouw paasei in dat glimmend dingetje. Anyway, ik wil jou zijn.
Ja het is een hoop geld. Ik zag alleen dat hij een Grand Seiko de deur uit had gedaan. Die zijn over het algemeen toch ook een beetje die prijsklasse dacht ik. Dat gegeven icm zijn pelagos………. Dit begint een beetje te veel op een RLC verhaal te lijken………
Ik stop . Zoek het maar uit met je collectie
.
Ja jouw blauwe OQ blijft erg tof!
Gaaf! Enjoy
Haha
Maar je tips zijn wel goed
Meer Rolex is voor mensen met teveel R bedoel je? Voor echt R-heads? Ik dacht dat dit een topic was om je collectie te laten zien op 1 foto, niet om Rolex de hemel en erboven in te prijzen.
1 Rolex is leuk, 2 Rolex is okee, 3 Rolex is voor mensen zonder smaak die het kopen om het logo. Door naar Patek, VC, AP, UN of een andere. Alhoewel jij vast een Panerai zou kiezen, ook iets met divers en zwarte platen.
Ik ben over het algemeen niet weg van Rolex, maar dit vind ik een hele mooie!
Ik wilde hem kopen, maar dat scheen niet mogelijk te zijn. (Wisten jullie dat?) Nu heb ik nog minder met Rolex dan ik al had en heb een beter alternatief gevonden
Wat betekent PCL Ralph?
Polished center links
Verhelderend! Dank je!
Ik heb er 4 in huis.
Waar pas ik dan thuis in dit rijtje?!
UN?
Ik durf het niet te vragen
Mooi hoor staat op mijn wenslijstje.
Sub, Explorer en OP, welke vergeet ik?
Anyway, jij compenseert met de JLC, Zenith, Lange en VC, dan ben je een echte liefhebber en mag je dus meer Rolexen hebben
Polished Center Links
Ik vrees Ulysse Nardin…
Inderdaad, Ulysse Nardin. Het maakt mij niet zoveel uit, maar ik vind het meer voor mensen spreken als ze af en toe verder kijken als 1 merk. Of dat nou Ulysse is, of AP, of desnoods een Seiko vijfje. Ik heb een sub, die is heel gaaf imho, maar een GMT, een deep-sea, Root beer en etc is dan niet een hele verandering. Een upgrade misschien, afhankelijk van je smaak. Maar om nou een kast vol bijna dezelfde duikers te hebben? Of alles van 1 merk… verandering van spijs doet eten.
Ftfy