mijn 0.02
-De no date sub er uit voor eentje met datum
-De linker zenith er uit voor een vintage navitimer
-De rechter zenith er uit voor een speedmaster (DSOTM of een MOTFM)
-Nog een mooie vintage dress watch toevoegen.
mijn 0.02
-De no date sub er uit voor eentje met datum
-De linker zenith er uit voor een vintage navitimer
-De rechter zenith er uit voor een speedmaster (DSOTM of een MOTFM)
-Nog een mooie vintage dress watch toevoegen.
Eigenlijk niets.
Als ik moeite doe: met die vintage Sub is eigenlijk de Dweller overbodig. Of niet, want geweldig gaaf. Ik zou een dresser toevoegen. JLC dan. MUT Moon.
Vind dit wel een goed advies. En wat doe ik dan met de centjes die over zijn?
Persoonlijk zou ik er maar 1 van elk willen;
De Zenith of Breitling 2 register eruit
1 Rolex sub eruit
Dresser erin.
Ik ben niet zo bekend met zenith prijzen, dus geen idee hoeveel en of er wat over blijft. Een dressy chrono, Heuer Carrera?
Nou meer de 5513 vs 1680. Dan hou ik zeker over.
Allemaal mooie suggesties maar ik die er niks mee. De 1680 heb ik overigens al gehad.
De dresser komt vast nog een keer maar eerst andere horloges
Ik heb alleen de dweller en kijk weleens naar een vintage sub dus ben wel benieuwd hoe deze twee ervaren worden tov elkaar @Brick
Het mooie is dat Sebas een Rolex heeft gehad
Prachtige set!
Een moderne dresser lijkt me te “netjes” voor je. De rest is stoer en met een historische lading.
Is een UG Polerouter of soortgelijk geen optie? Wel de historie en het design maar niet het steriele?
Zoiets in zwart of grijs?
Zeker weten doen dan. Een mooier horloge en geld over houden
Jee…
Edit: Zoals geopperd de Dweller zou eruit kunnen. En ik zou ook of de Tipo houden of de Breitling maar niet beiden. Maar ja, en dan huh…
Hele fijne collectie! Vanuit mijn kant geen verrassing want ik heb een deel van jouw collectie gekopieerd omdat ik er zo van onder de indruk was
De linker Zenith zou voor mij de eerste afvaller zijn, als er bijvoorbeeld een JLC Reverso bij moet komen. Vind ik wel een stijltje voor jou
zou niks veranderen, alleen dingen erbij.
Wat een collectie!
Heb het over een merk afzeiken zonder het gehad te hebben. Iets moois vinden zonder dat gehad te hebben vind ik wat anders. Daarnaast heb ik een aantal mensen in mijn omgeving met Patek Philippes dus om te oordelen dat het mooi spul is is niet zo moeilijk.
Eens een keer een bandje ofzo…… voor de rest zou ik een bak popcorn pakken en er gewoon lekker de hele avond naar staren.
Zenith shadow ruilen voor een Safari? Beetje kleur erbij. Of zo’n blauwe Defy.
Ik denk dat er niet perse wat de collectie moet verlaten. Maar als er wat nieuws komt dat dat erbij moet komen. Maar als er wat echt moet dan de Zenith op links. Lijkt erg veel op de Breitling. En je hebt al twee Zeniths
Ja en nee, geloof me, het zijn twee heel andere horloges om de pols.
Toevallig wel.