Jouw collectie op één foto deel V

:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Die worden vanzelf oud… en minder modern :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mensen moeten wel erg naïef zijn om te denken dat er mensen rondlopen die tienduizenden euro’s (of meer) aan horloges uitgeven, het van hun laatste geld doen. Als je zulke bedragen hebt te besteden aan horloges doe je dat echt niet omdat je over 4 jaar per se een paar duizend euro winst moet maken (dan heb je tot die tijd dat je de horloges verkoopt toch wel erg veel honger vermoed ik). Dat die mensen die zulke bedragen besteden aan hun horloges het leuk vinden dat er over een paar jaar nog wat extra in de horlogepot zit, is een ander verhaal.

Mensen moeten echt eens leren om niet over financiën van andere leden te filosoferen hier…

16 likes

Gaat niet lukken, zoveel meningen die echt geventileerd moeten worden hier.

1 like

Zegt Mr. Broke met vele horloges van tienduizenden euro’s :innocent:

Jongens, ik zwaai af. Het wordt teveel een gemiep ipv mooie collecties van horloges te zien.

5 likes

Dat komt doordat niemand meer een collectie met 3 of meer Rolexen durft te tonen. Niemand wil smakeloos overkomen :wink:

5 likes

Fuck, busted!

2 likes

En overtuigend. Ik vind het een topset!!

1 like

Ik snap dit wel, respect👍

1 like

Als je nog een kortlopend kredietje nodig hebt Brokie, dan weet je me te vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hier mijn collectie.

17 likes

Vooral ook lekker doen :slightly_smiling_face: :+1:t2:. Niks mis mee!

1 like

“Geld lenen is sparen achteraf” - Dirk Scheringa

3 likes

Schitterende collectie! Ik stoor me meer aan het eeuwige en ongevraagde advies wat hier altijd wordt gegeven.
Alsof iedere collectie minimaal een chrono of dress-watch nodig heeft. Misschien hou je alleen van duikers? Of wil je je collectie focussen op Rolex horloges? Prima toch!

Een dagelijks mantra als ‘Rolex is king’ en ‘The crown has me’ is natuurlijk wel gelul.

7 likes

Op het forum lijkt @cdg zo vriendelijk:afbeelding

maar buiten het forum: afbeelding

2 likes

Heel gaaf! Mooi, de twee fijnste modellen van Rolex, van oud naar nieuw :ok_hand:

Ah gaaf zeg! Allemaal stuk voor stuk! En als set :stuck_out_tongue_winking_eye:

Altijd een like voor Jules. Jaren geleden zat ik eens met hem in een bar. Uren naar hem zitten luisteren. Zelden zo veel gelachen op een avond. Was één van de meest bizarre avonden in mijn leven.

3 likes

Volledig eens. Je komt hier om je collectie te tonen, niet om een wildvreemde zijn eigen wensen op je verzameling te zien projecteren.

3 likes