Jouw collectie op één foto deel V

Jongens, ik zwaai af. Het wordt teveel een gemiep ipv mooie collecties van horloges te zien.

5 likes

Dat komt doordat niemand meer een collectie met 3 of meer Rolexen durft te tonen. Niemand wil smakeloos overkomen :wink:

5 likes

Fuck, busted!

2 likes

En overtuigend. Ik vind het een topset!!

1 like

Ik snap dit wel, respect👍

1 like

Als je nog een kortlopend kredietje nodig hebt Brokie, dan weet je me te vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hier mijn collectie.

17 likes

Vooral ook lekker doen :slightly_smiling_face: :+1:t2:. Niks mis mee!

1 like

“Geld lenen is sparen achteraf” - Dirk Scheringa

3 likes

Schitterende collectie! Ik stoor me meer aan het eeuwige en ongevraagde advies wat hier altijd wordt gegeven.
Alsof iedere collectie minimaal een chrono of dress-watch nodig heeft. Misschien hou je alleen van duikers? Of wil je je collectie focussen op Rolex horloges? Prima toch!

Een dagelijks mantra als ‘Rolex is king’ en ‘The crown has me’ is natuurlijk wel gelul.

7 likes

Op het forum lijkt @cdg zo vriendelijk:afbeelding

maar buiten het forum: afbeelding

2 likes

Heel gaaf! Mooi, de twee fijnste modellen van Rolex, van oud naar nieuw :ok_hand:

Ah gaaf zeg! Allemaal stuk voor stuk! En als set :stuck_out_tongue_winking_eye:

Altijd een like voor Jules. Jaren geleden zat ik eens met hem in een bar. Uren naar hem zitten luisteren. Zelden zo veel gelachen op een avond. Was één van de meest bizarre avonden in mijn leven.

3 likes

Volledig eens. Je komt hier om je collectie te tonen, niet om een wildvreemde zijn eigen wensen op je verzameling te zien projecteren.

3 likes

Ik draag helemaal geen stropdas.

afbeelding

1 like

Ligt ook een beetje aan hoe het gebracht wordt. “Mooie collectie, al eens naar een … gekeken? Zou mooi staan in jouw collectie” is iets anders dan “Saaie collectie, je moet … verkopen en een … kopen”. Het zijn vaak dezelfde figuren met dezelfde opmerkingen.

1 like

Niet alles maar dit paste vanmiddag om m’n hand :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Tgoh naar mijn mening kom je hier om te uiten dat je blij bent met wat je hebt, dan hoeft het niet altijd belicht te worden ‘hoe het ook zou kunnen’. Heeft imho weinig waarde dan, meer nog, het laat bij de poster vaak een slechte smaak na.

Een beetje zoals in een NA topic zeggen welke andere horloges je met dat budget ook had kunnen kiezen. Doorgaans een beetje een dickhead move.

4 likes

Waarom zou je dat op een publiek forum posten als je geen reacties wilt :thinking:?

Oh zo, nee dat hoeft niet.