Ik draag helemaal geen stropdas.
Ligt ook een beetje aan hoe het gebracht wordt. “Mooie collectie, al eens naar een … gekeken? Zou mooi staan in jouw collectie” is iets anders dan “Saaie collectie, je moet … verkopen en een … kopen”. Het zijn vaak dezelfde figuren met dezelfde opmerkingen.
Tgoh naar mijn mening kom je hier om te uiten dat je blij bent met wat je hebt, dan hoeft het niet altijd belicht te worden ‘hoe het ook zou kunnen’. Heeft imho weinig waarde dan, meer nog, het laat bij de poster vaak een slechte smaak na.
Een beetje zoals in een NA topic zeggen welke andere horloges je met dat budget ook had kunnen kiezen. Doorgaans een beetje een dickhead move.
Waarom zou je dat op een publiek forum posten als je geen reacties wilt ?
Oh zo, nee dat hoeft niet.
Ik snap wat je bedoelt en je maakt een terecht punt. Persoonlijk vind ik suggesties altijd wel leuk om te horen, maar nogmaals, het is de toon die de muziek maakt.
Waarom posten mensen gelijk wat op gelijk welke social media? Om bestendigd te worden in hun keuzes, niet omdat ze aan gemaakte keuzes willen twijfelen
Anyway, @HouwelD haalt terecht aan; het is de toon die de muziek maakt
Tsja, dan vind ik je toch ook wel dat die mensen bij zich na moeten gaan of ze niet wat lange tenen hebben.
Ik vind het vaak juist wel grappig om te lezen wat anderen anders zouden doen, trek me er niet zoveel van aan zelf.
Dat is natuurlijk gewoon altijd waar.
Gave Explorer! Zelf zou ik een andere band erom slingeren denk ik
En een OQ is altijd
Ik wil niemand kwetsen. Zeker niet liefhebbers die forse bedragen stukslaan op horloges.
Heb zelf een principe:
Zeik nooit iemands vrouw, auto, huis, horloge, huisdier of caravan af. Mijn opmerkingen zijn in dezen strijdig met mijn principe.
Het ging mij meer over dat blijkbaar alles moet eindigen in een Rolex.
Laten we het weer over leuke dingen hebben.
Zo waar!
Het blijft ook grappig en bijzonder om te zien!
Als ik naar elke adviseur had geluisterd had ik nu geen horloge meer die ik zelf zou hebben gekozen
Filip!
Thanks! Heb de originele 7206 riveted oyster erbij maar daar ben ik heel zuinig op
Nee, de slogan is “ zonder goud krijg ik het benauwd “
Prachtige collectie!
Gave collectie!
Lekkere set
Oh dat valt best mee. Er zit wel een aardig horloge tussen.