Je bent ontwikkeld en in een andere laag van de piramide van Maslow gekomen?
Klinkt plausibel!
Klopt. Eigen keuze geweest. Ik heb de Submariner vorige maand verkocht en dat voelt nog steeds dikke prima. Weer heerlijk terug naar de basis en weer van alles proberen zonder dat ik het gevoel heb de Sub te móeten dragen want anders is dat zonde.
Goeie keuze dus! Het moet leuk blijven allemaal en er mag zeker geen “moeten” bij zitten.
Mooie Damasko. Dat is eens wat anders dan alleen maar upgrade wat het meeste gebeurd.
Wel wat op de planning om erbij te halen?
Jouw ex-horloge heb ik ook in mijn knuisten gehad. Zeer mooi. Verder snap ik het helemaal! Ben zelf ook qua aantallen / waarde gezakt. Voelt goed.
Dat gaat zeker gebeuren al weet ik nog niet wat precies.
De sub was echt een topper. Drie jaar gehad, en altijd gezegd dat ie nooit meer weg zou gaan. De enorme waardestijging heeft een grote rol gespeeld om m weg te doen. Voelde op een gegeven moment niet meer comfortabel om met 9K plus om de pols rond te lopen.
Nice. Less is more!
Die snap ik wel. Zeker met een sub wat een heel herkenbaar horloge is.
Bii de Air King heb ik er minder moeite mee
Op een dag is dit ook gewoon ouwe rammel zooi, dat besef je? Kwestie van tijd en perspectief.
Ik snap dat wat minder, wat maakt het uit of een horloge herkenbaar is of niet in het draag plezier?
Ik snap best dat een horloge vanaf een bepaalde waarde minder prettig dragen is.
Zeker als je er erg zuinig op probeert te zijn.
Updated collectie plaatje
Binnenkort ook de oudjes erbij leggen terug
Heb in totaal nog steeds 5 horloges namelijk.
En wat voor
Heerlijk duo!
Bedankt, ben er erg blij mee
Het leukste deel van je verzameling. Het is een hele ommezwaai geweest in je collectie.
Weer eens de mogelijkheid tot een foto met de hele “collectie”.
Tijd geleden eea opgeruimd, toch weer wat uit de hand gelopen nu. En er komt nog wat leuks aan.
Gaaf hoor! Welke van de drie is je favoriete Rolex?
Wat is een 36mm DJ toch kunst.
Misschien nog maar een in jouw config erbij kopen. Wel met een andere plaat dan de blauwe, want die heb ik al.
Feitelijk mijn favoriete horloge, samen met de YM.