Lekker man !!
Brachten ze maar een 36MM variant met de groene plaat uit de 31MM. Maar DJ 36 altijd goed!
Geen favoriet. Zijn lekker verschillend.
Klopt DJ36 is een topper.
Maar de rest ook
Absoluut!
Ym twee keer geprobeerd. Op de een of andere manier toch niet mijn ding. Ondanks dat ik hem super mooi vind.
Zo zie je maar, niks zo persoonlijk als smaak.
De CHNR zou ik graag eens passen.
MM200, Tuna en Certina Precidrive verkocht voor Sinn EZM3.
Nu een 3-piece collectie, erg tevreden mee :
De Sinn 556 voor kantoor als ik een overhemd aanheb (past er nl mooi onder). De EZM3 voor kantoor als ik een polo draag. De GW5K voor klussen en sporten.
Heel mooi! Goed setje.
Dankjewel, 5 jaar lang omhoogwerken🤪. Begonnen met Gshock en goedkopere Seikos en steeds stapje hoger.
Omhoog op de horologische ladder? Wat is ‘hoger’? Ik wil nu een Seiko, dus ik heb omlaaggewerkt? 🥲
Niets mis mee
Zolang je precies dat koopt wat je zelf mooi vind. Of dat nu een invicta is of een Piaget heb je de hoogste trede bereikt.
Zo kun je in iedere opmerking wel iets vinden . Omhoog in prijs, een Sinn kost nu eenmaal meer dan de Seiko‘s waarmee ik begonnen ben. Verder is het van die Seikos naar Sinn naar mijn mening ook omhoog in kwaliteit, uurwerk, afwerking van kast en algehele afwerking (geen misaligned bezels, etc.).
Hele lekkere set hoor! Vooral de AK en Speedy . Had je eerst een Tag Heuer Monaco?
Wat kosten die tegen tegenwoordig? List en grijs?
Bij de AD bijna niet te krijgen toch?
Wel heel gaaf!
Haha. Wel een lekker horloge hoor.
Wat heb jij nu allemaal nog. Alleen de sub of heb je nog iets erbij?
Sub, grijze Casioak, Undone Tiff en een Seiko waarvan ik de referentie niet ken.