Leuke set. De 556a onder een overhemd op kantoor… Gewoon dragen wat je wil zeg en vind ik altijd (want in de normale wereld draagt haast iedereen een smartwatch en geeft niemand erom). Ik vind de 556a wel wat toolish, alhoewel 10x beter dan een smartwatch
Het huidige grove geweld!
Verder in de collectie:
- Victorinox INOX
- 2x G-Shock
- Casio F91W
- Vintage Seiko
- Rodania
- Festina
- Modemerken spul
Al een lange tijd aan het dromen over een Root Beer of een Speedmaster. Neig de laatste tijd steeds meer naar een Speedmaster op Nylon band.
Phoah, dit vind ik misschien wel de tofste collecties van de afgelopen tijd. Lekker anders met die toffe Ball, vette pilot-watch, een van de tofste duikers en een hele mooie dressy Jazzmaster. Mijn complimenten
Tool-watch
Pilot
Duiker
Dressy allrounder
Bij mij is de Rootbeer momenteel niet van mijn pols af te slaan. Ik denk dat dit najaar weinig andere horloges zonlicht zullen zien. Ik zeg Rootbeer!
Dankjewel. Hij is zeker toolish, maar door de satijn geborstelde band en kleine profiel kan het prima!
Mooie horloges! Ik zou zeker voor die Speedmaster gaan, dan heb je 3x Rolex en een Speedmaster (en wat shitters…) Hè… waar heb ik dat eerder gehoord?!
Dankje! Yes. De Monaco eruit gedaan en de GS gekocht. Echter is dat geen liefde dus die staat alweer te koop.
De AK en speedy hebben het verpest voor alles wT er steeds bij komt. Bevallen zo goed
Mooie collectie! Speedy zou een mooie toevoeging zijn
Lekkere collectie hoor!
Bedankt voor het mooie compliment!
Nondeju wat een collectie.
Je kan bijna een klein museum beginnen!
Zo daar zitten aparte stukken tussen zeg
Zozo even bijkomen wat een toppers! Nog ff kijken
Flinke collectie zeg! Er zitten hele lekkere horloges tussen
Sodeju! Mooie gevarieerde collectie!
Altijd leuk een tussentijdse update. Vandaag de nieuwe El Primero opgehaald bij Ace. Nu beslissen welke gaat blijven. Deze of de oude
hint, deze!!
Hehe
Echt zo’n gave collectie dit! Heel veel variatie en allemaal mooi. (Nou hebben we drie dezelfde horloges ook…)