Heel erg mooi!
En leuk te zien dat de Polerouters nog altijd in goede handen zijn.
Heel erg mooi!
En leuk te zien dat de Polerouters nog altijd in goede handen zijn.
Vooral die
vind ik erg leuk
toch een Rolex erbij
Zeer zeker waar! Maar dan mis ik een saaie Royal Oak… Maar meer nog iets inspirerends als een Czapek Passage De Drake Ice White(of de groene van Fratello) en een A. Lange en Söhne Little Lange 1 Moon Phase Aventurine bijvoorbeeld…
Vandaag eens tijd genomen om een hoekje in te richten voor de horloges maar vooral ook de boeken die overal en nergens lagen. Vond het zo zonde dat ze in lades en kasten verdwenen dat ik er al over na zat te denken om er een paar weg te doen.
Dus werd het tijd om ze lekker bij elkaar te zetten
Op de foto is naast mijn eigen horloges en stopwatch (ook weer teruggevonden) ook de Fiffer Marine Master hommage te vinden.
Echt een astronomisch mooie en gave collectie! Dan heb je het spelletje wel uitgespeeld…
Gaaf RLCeddio!
Het spel van verzamel de moderne PP’s?
… en breekt de plek weer af…
Geintje.
En een speciaal plekje voor de Squale! Leuk!
pffff gelukkig. Was al bang dat ik zodadelijk alleen nog maar watch rolls ging verzamelen…
Niet alleen voor de Squale maar ik rouleer meestal 2 horloges, 1 zit dan in de watch winder.
Mooie verzameling zeg! Zit echt van alles tussen!
Allang gevlagd, maar inmiddels wel al 50 likes.
Grapje is nu wel leuk geweest toch?
Het zou @Rolopalooza sieren als hij de afbeelding zelf weg zou halen of een mod zou benaderen. Ook al heeft hij een foto van zichzelf voor de photoshop. Die @Rolopalooza toch, man man
Thanks. ja ik hou van variatie…
Wat een collectie!