Jouw collectie op één foto deel V

Het grappige is nog dat Ralph het zelf daarna benoemt. Anders had ik het niet eens gezien.

5 likes

Dank jullie wel allemaal.

@MrMojo: 20 mm.

Totdat ik de op heb opgehaald zat de BP 12 dagen onafgebroken om de pols. Een record :heart_eyes:.

@lasteraar: Ik wist wel dat je dit zou zeggen, ouwe relschopper :clinking_glasses: :laughing::rofl:

1 like

Mooi hoor!

1 like

Iemand een ESA 536.121 te koop?! :sweat_smile:

34 likes

Jup.

Idioterie. Wat een hype met de kleurtjes. Voelt bizar dit.

Eerste op van de 2020 geïntroduceerde modellen via deze ad en we zijn een ca 13 mnd verder.

Lekker wat kleur in de collectie. Blijft voorlopig.

Wow, wat je ook in je verzameling hebt, het is altijd prachtig!
Zowel de individuele horloges als de verzameling bij elkaar!

1 like

Dank u! :pray:

1 like

Die TT Tudor op die zwarte leren band staat erg goed zeg! Is dat een Molequin band?

Heel lekker hoor! :+1:t2:

1 like

jaloerssssss

Ja, superflauw, maar ook wel een beetje grappig, toch? Ik heb alleszins moeten lachen… :see_no_evil:

1 like

Hele mooie set Tom! Genieten

1 like

43 likes

mooie collectie!

1 like

Dankjewel ! Ben er (op het moment😂) erg tevreden mee

Mijn kinderen kijken me aan als ik de pianokruk vol horloges leg en zuchten veelbetekenend. Ja… ik ben een nerd. EN een boomer. Maar even serieus. Wat kan ik genieten van mijn hobby.

80 likes

Goshie, lekkere collectie hoor. Je nieuwe Zenith springt er uit, maar die Seamaster en DS vind ik ook super. Net als je Accutron trouwens, maar die heb ik zelf ook :slight_smile:

2 likes

Zo dan. :heart_eyes:

Voor mij springen de Zep en de Mut eruit.

Prachtig Tom.

3 likes

Hier ook weer net als bij @tompj. De Zep springt eruit.

Schitterend.

1 like

De Zenith is erg mooi. Het fijne vind ik dat ze nieuw is maar goed past tussen al het vintage.

1 like