Jouw collectie op één foto deel V

De Zenith is toch wel stealth… ik vind het juist heerlijk onopvallend.

3 likes

Deze 3.

Hanteer al tijden dezelfde regel.

De Omega blijft voor altijd (erfstuk)

De Caravelle is m’n daily en die wissel ik om de paar maanden weer voor iets anders.

De Casio is voor als ik aan het wachten ben op een nieuwe daily… misschien deze binnenkort eens wisselen voor iets anders :thinking:

28 likes

Je NA is top maar je Speedy is ook super! Mooi verzameling.

1 like

Mooie insteek van de hobby. Draag je de omega ook af en toe?

1 like

Wat een feest :balloon::tada:! Geniet ervan :+1:t2::+1:t2:

1 like

Jazeker, vaak in het weekend of speciale gelegenheden. Is 36mm dus ook nog eens heel draagbaar. De ene keer draag ik hem iedere week en dan weer een paar weken niet.

Dit is zo’n horloge waar ik iedere keer weer blij van word om als ik hem omdoe.

4 likes

Kan me hier best in vinden :ok_hand:t2:

Toffe stukken zitten daar tussen zeg :star_struck:

1 like

Dank je wel. Ben er erg content mee.

Prachtige set! :ok_hand:

1 like

Die houden en de Casio wisselen. :ok_hand:

2 likes

Die Speedy is echt perfect wat mij betreft. Heerlijk seventies en draagt zo fijn…

Mooie collectie! Ik zie een voorkeur voor bepaalde kastvormen. :grinning:

1 like

Grappig hoe je dit aanpakt! Nooit eerder gehoord volgens mij. Mooie manier om lekker veel te kunnen proberen :+1:

2 likes

Het is eigenlijk gewoon een beetje flipperen. Iedere keer wat bijleggen en weet iets anders terugkopen zoals er best veel doen.

De Omega is de enige constante factor in het verhaal. :wink:

2 likes

Die blijft voor nu ook wel een tijdje. Heb nog niet per se iets op het oog wat hierna zou moeten komen. Mss een Cartier Tank Solo, Vintage Tudor Prince of een Black Bay 36 (een keer een uitstapje naar modern)

Oké, mss toch wel op het oog wat hierna zou moeten komen :sweat_smile:

2 likes

Volgens mij heeft @pasd dezelfde strategie als @amaris (en ik ga dat ook eens proberen, maar dan met 4 :smiley:)

3 likes

Sentimenteel stuk - beater - dresser - daily. Volgens mij moet het met eentje minder ook nog wel lukken (less is ten slotte more) :slightly_smiling_face::upside_down_face::confounded::neutral_face:

24 likes

Klopt helemaal :+1:

2 likes

Gewoon het sentimentele horloge niet meetellen, scheelt weer 1 stuk!
Doe ik ook, heb horloges die nooit meer weggaan vanwege de sentimentele waarde maar die tel ik niet meer mee. Hoe hou ik mezelf voor de gek :sunglasses:

4 likes