Jouw collectie op één foto deel V

Hahaha ja precies.
Hou mezelf eigenlijk altijd voor dat ik maar een collectie van twee stuks heb .
De SKX die ik eigenlijk bijna nooit meer draag ligt gewoon te wachten totdat mijn kleinzoon groot genoeg is :hugs:

1 like

Lekkere veelzijdige collectie! :+1:t2:

1 like

Gave skindiver hoor, die Caravelle👍🏻

1 like

Niks meer aan doen, geweldige collectie.

1 like

Gave collectie zeg!
Zenith spring er wel uit.
Heel mooi horloge!

1 like

Hamilton is er als laatste bijgekomen. De rest heeft inmiddels een vrij steady plek verworven waarbij ik de eerste vier het meeste draag.

48 likes

Nice👌🏽 Welke yema is dat en hoe groot is dat horloge?? Ziet er fraai uit.

Wat ik mezelf nu afvraag:
Er zitten en aantal mooie luxe merken tussen. Ik zelf merk dat nu ik een DJ in bestelling heb staan, ik meer moeite heb om echt goedkope horloges te waarderen.

Zo vind ik het lastig om de laatst gekocht SNKL23 een plek te geven en echt te waarderen. En stiekem baal ik daar wel een beetje van. Heb je hier geen last van?

2 likes

Nee, ik geniet net zo van een binnen gekomen Gshock als van mijn Rolex. De waarde maakt het voor mij niet leuker ofzo

6 likes

Yema Speedgraf, een 39MM automatische chrono. Wel een dikkertje maar echt een super gaaf ding

Dat kan nog wel weer (terug)komen.

1 like

Leuke collectie! waarbij de yema wellicht het leukste is. Voor mij dan he. :grin:

1 like

+1.
Nu na 5 jaar ben ik weer begonnen met dragen van mijn Blue Lagoon Seiko.
Tijden die horloges niet gedragen, nu is de helft ‘weg’ en nu merk ik dat ik ze wel weer meeneem in de roulatie.

1 like

24 likes

The three pillars of my collection…

25 likes

Welke 3 zijn dat als je DJ erbij komt?

1 like

Dan zijn het 4 pilaren :rofl:

7 likes

Exact! :crazy_face::+1:

:bank:

3 likes

Draag je die Speedy vaak? Ik merk dat ik veel moeite had de mijne weg te doen maar 'm echt totaal niet mis.

1 like

Draag hem steeds meer. Heb nu ook twee mooie aftermarket banden van Forstner. Top horloge. Gaat never nooit weg. Straks in de winter weer de OEM lederen Omega band met Omega vouwsluiting erop. Dr Speedmaster kan elke band bijna hebben.

1 like