Vind ik ook. Echter niet zo veel mooier dat ik 'm weer zou overwegen. Een leuke variant daarentegen dan weer wel. Tokyo, Tuesday, die kan ik wel waarderen. Denk ik
Nee, zo bedoelde ik het ook niet direct. Ik heb sinds kort een gshock en ik vind het fantastisch. Misschien is het gewoon meer dat ik een klik mis met die Seiko. Dat kan natuurlijk ook gewoon.
Laten we het hopen. Anders gaat hij het blauwe gedeelte in.
Nu ik het zelf lees eigenlijk ook. Denk dat ik wat dat betreft gewoon nog zoekende ben. Zou wel eens een eerste horloge kunnen hebben wat ik supergraag wilde en waar ik de klik niet mee heb. Allemaal nieuw
Voila, mijn bescheiden collectie. Begonnen met Tag Heuer wat mijn droommerk was als jong ventje, daarna een eerste Hamilton automaat en gezien dat er nog zoveel meer moois was. Toen doorgestapt naar de Longines Legendary diver die de selecties steeds heeft overleefd tot nu toe. Ik ben gek op rommelen met straps en zou hierna wel iets meer vintage willen, maar heb moeite weer afstand te doen van de meeste horloges.
mooi set die Farer blijft mooi; ik heb die van mij (ook uit de eerste serie) verkocht, maar soms nog wel spijt van droeg lekker, en klein, zeker voor een GMT.
Omdat het eerder dit jaar ietwat uit de hand liep, houd ik nu het beginsel van eentje erin, eentje eruit aan. In dat kader stond de Farer laatst even te koop. Maar mijn Oris 65 en vervolgens Tudor Heritage Ranger waren zo snel weg dat de Farer kon blijven. Ben ik eigenlijk wel blij mee want is een heel apart ding. De sunburst dial is in de zon echt tof om naar te kijken.