Jouw collectie op één foto deel V

Ik geef graag geld uit.

Voor n ander. :rofl:

1 like

:joy:

Als je hem weer te koop zet, laat maar weten. Geen garanties maar wie weet komen we er uit :+1:

Ik houd t in gedachten mocht er iets langskomen waarvoor middelen vrij moeten worden gemaakt!

1 like

Mooie collectie👍🏻

1 like

Zo hee wat een gekkigheid daar bij elkaar in die horlogedoos dan! :+1::ok_hand:

Ik vind die Daydate en Daytona heel erg gaaf hoor :heart_eyes::yellow_heart:

Nog eens een update.

80 likes

Je wil het wellicht niet horen maar ik zou zeggen: niks meer aan doen!

2 likes

Lekkere collectie!

1 like

Eindelijk weer eens een update. Hele nieuwe weg ingeslagen met een focus op independents: de Holthinrichs en de Minase maken me echt heel blij.

Minase en de Seiko presage erin, ik verwacht dat de Undone er binnenkort weer uitgaat om nog een beetje te kunnen flipperen.

63 likes

Wat een top collectie!

1 like

erg mooi die wempe

1 like

Leuke collectie. Snap alleen die Bulova niet zo als je een dikke vette Rolex Datejust hebt.

Die Bulova is een Day-Date complicatie en niet two-tone. Heeft ook wel wat, mooie aanvulling op de two-tone Datejust wat mij betreft :ok_hand:

1 like

Lekker divers Saurus👍

Laat zien dat een collectie niet perse de geijkte stukken hoeft te bevatten, ook niet als je een hoog budget er voor hebt. Complimenten!

1 like

Cool, ik ben wel erg benieuwd naar de Presage en die Minase.

1 like

Dan nog voel ik hem niet zo. Zou voor mij altijd voelen als de net niet variant. Hetzelfde zou opgaan bij een Tudor Royal als je al een Datejust hebt voegt weinig toe en dan heeft Tudor nog een gemeenschappelijke geschiedenis met Rolex. Bulova tried to be Rolex…

1 like

Het gaat niet bij iedereen om het merkje, maar ik snap wel een beetje waar je vandaan komt.

Ik vind het wel kunnen, de Bulova is niet echt een instappertje toch.

5 likes

Zeker de Minase verdiend wel echt een mooi NA topic inderdaad :+1:

1 like

Ligt eraan wat je met instapper bedoeld. De Bulova kost waarschijnlijk hetzelfde als 2-3 gouden schakels van een Day-Date. Alles is relatief.