Jouw collectie op één foto deel V

Dat zijn dan verrekte dure schakels.

18k goud is duur. Denk dat een schakeltje zo 250-350 euro is.

Niet alles gaat om het geld (bij mij dan). Ik snap het wel dat iemand verrekte veel plezier kan hebben van zo’n mooie Bulova day-date én van een two-tone Rolex Datejust naast elkaar in de collectie.

3 likes

Dat geloof ik ook dat je daar plezier aan kunt hebben. Maar persoonlijk voel ik het niet zo en zou ik dat geld van die Bulova en (die Seiko 5kx) gebruiken voor fondsen voor iets anders moois.
Denk dat een groene Oris Aquis of Longines Hydroconquest Ceramic ook niet verkeerd zou staan in dit geheel. De collectie kan een mooie duiker gebruiken.

Persoonlijk zou ik alles weg doen behalve de Rolex en de Cartier en voor een Tudor BB58 Blue gaan. Perfect gebalanceerde kleurrijk trio.

Bijeenkomst AB (Anonieme bemoeials):

• Hallo mijn naam is @RLC, ik bemoei me graag met andermans horloge collectie.
12 likes

Nee hoor. Welkom hier op het forum. Als ik een collectie update post krijg ik ook veel ongevraagd advies. Is prima toch. Moet het niet zien als kritiek maar het is toch leuk om te sparen over een volgende NA en inzichten te delen.

2 likes

Goshiesmikkies wat een mooie collectie. Die Minase is toch een pareltje zeg. Als ik nog ongevraagd een suggestie mag doen; een AnOrdain voor die Seiko?

2 likes

In afwachting op Albert nummer 4 van de 3 musketiers. (Rolex Datejust 41 126300 blue op Oyster band)

5 likes

Wat ik me eigenlijk afvraag, waarom moet het altijd duurder?

6 likes

Haha. Wat een advies :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand:t2:

Wel een goede… Voor mij is het de variëteit die het leuk maakt. Van de zomer een cheap ass Seagull gekocht die ik ook met veel plezier draag. Om een dag later een twintig keer zo duur horloge om te doen.

1 like

Dank!

Volgens mij zien wij elkaar in November, ik neem beide mee!

Ik ga de komende dagen aan de slag met foto’s, topic volgt nog :slight_smile:

Dank en dat mag zeker. Ik vind AnOrdain heel erg gaaf en zou er zo eentje kopen ware het niet dat de modellen die ik leuk vind steeds niet beschikbaar zijn. Als er ooit een leuke op het forum langskomt hap ik.

3 likes

Iedereen vraagt zich dat hier af.

5 likes

Footootje voor de sfeer

26 likes

Nice, ben benieuwd. :+1:

2 likes

Ja mooi toch, lekker van genieten man! :+1:

Ik zou ze er alledrie uitgooien en de DJ cancellen.

29 likes

Je bent gewoon jaloers.

18 likes

En wat ze doen met de vrijgekomen funds?

3 likes