Dankje!
Blijft een mooie collectie. Jammer van de achtergrond en de vetvlekken. 
Idd. Ik moet uitkijken anders word de post nog verwijderd omdat er een artikel van een ahum ‘artiest’ te lezen is die van zijn pp beroofd is 
Gave en onalledaagse set Omega’s. Hou ik wel van.
Thanks! Dat vind ik nou ook 
Ik zou graag nog wel eens een Constellation Rail Track willen toevoegen (ook niet de meest alledaagse Connie).
De 3861Speedy zou wel het saaiste (
) jongentje van de klas worden, maar die kunnen we dan weer gaan combineren met onalledaagse straps (alhoewel ik denk dat hij bij mij maar met moeite van dat heerlijke staal af zou komen). Verder staat er ook nog altijd een mooie 167.007 op de wensenlijst
en…
Zo’n enorme bak geld aan een modern horloge uitgeven terwijl je er ook een paar mooie vintage klappers voor kunt kopen vereist nog wel even wat pas/denkwerk.
Echt geweldig. Geniet ervan!
Hahaha… i see what you did there😂
Prachtige horloges zeg…
Die OP 
Die vettige…
Jaaa, gaaf! Ik hoop dat je er een kunt vinden in goede staat.
Die 167.007 heb ik ook al jaren in mijn achterhoofd, maar dan de grijs met lichtblauwe.
Lekker sfeertje man 
Prachtig 
Echt super complete en uitgebalanceerde collectie!! Ik ben er ook bijna, mijn collectie lijkt er veel op; er komt nog een JLC, maar ik twijfel nog tussen ultra thin moon en reverse duoface.
Bedankt en ook in jouw set kan ik me prima vinden 
Is heel persoonlijk. De Reverso is zeer iconisch maar ik vind de ultra thin het mooiste.
Een nieuw lid in de collectie dus nieuwe foto 
Twee maal Tudor en twee maal Seiko .
Variërend van 36 , 38 , 39 en 42 mm .
En super blij mee
Optisch weinig verschil (in grootte)
Ja klopt het is toch meer de lug tot lug die er toe doet
De SKX boven in is het grootst maar draagt ook relatief klein …
Door het gebrek aan duikbezel draagt de 36 weer wat groter dan verwacht 
Nooit gedacht zo’n te collectie te bezitten/ dragen .
Kijk jij hebt het echt begrepen, 4 jaar op de lijst bedelen bij een AD voor een standaard Sub… (haha no f*cking way) lekker zoeken en passen in 50 jaar verleden… er zijn zooooo veel mooie horloges gemaakt. Een Sub heb je echt niet (meer) nodig!!!
Dit is wat ik nu draag, mooie afwisseling qua merk, stijl en kleur. Ben wel echt iemand van de stalen band, maar die zijn ook alle drie net wat anders. Mijn GS Quartz gaat er denk ik uit binnenkort…