Jouw collectie op één foto deel V

Merci, het resultaat na jaren uitzoeken wat je leuk vindt, én HF natuurlijk. :wink:

1 like

De Omega Collectie

De andere leden vd familie

De Polerouter en de Cyma hebben de collectie verlaten. Ik zit nu sterk op het spoor vd nieuwe 3861 Speedmaster. Blij verrast bij een spontane pasactie dat hij door de nieuwe band en een fractie dunnere kast ineens net wat mooier valt om mijn kleine pols. Wel nog even sparen en een 2e keer passen. De andere mogelijkheden met het nu opgebouwde spaarpotje zijn ook heel aantrekkelijk natuurlijk. Nomos spookt al een tijdje door mijn hoofd. En een mooie vintage Constellation zou ook niet misstaan. Sowieso is wat meer focus op Omega wel het idee.

47 likes

Doorsparen voor een SBGY007 en ik ben compleet :sunglasses:

(Denk ik :wink:)

41 likes

Prachtig! Wat is het referentienummer van die Longines?

54 likes

Dankje!

1 like

Blijft een mooie collectie. Jammer van de achtergrond en de vetvlekken. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Idd. Ik moet uitkijken anders word de post nog verwijderd omdat er een artikel van een ahum ‘artiest’ te lezen is die van zijn pp beroofd is :nerd_face:

4 likes

Gave en onalledaagse set Omega’s. Hou ik wel van.

2 likes

Thanks! Dat vind ik nou ook :wink:
Ik zou graag nog wel eens een Constellation Rail Track willen toevoegen (ook niet de meest alledaagse Connie).

De 3861Speedy zou wel het saaiste (:face_with_hand_over_mouth:) jongentje van de klas worden, maar die kunnen we dan weer gaan combineren met onalledaagse straps (alhoewel ik denk dat hij bij mij maar met moeite van dat heerlijke staal af zou komen). Verder staat er ook nog altijd een mooie 167.007 op de wensenlijst

en…

Zo’n enorme bak geld aan een modern horloge uitgeven terwijl je er ook een paar mooie vintage klappers voor kunt kopen vereist nog wel even wat pas/denkwerk.

17 likes

Echt geweldig. Geniet ervan!

1 like

Hahaha… i see what you did there😂
Prachtige horloges zeg…

Die OP :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Die vettige…

3 likes

Jaaa, gaaf! Ik hoop dat je er een kunt vinden in goede staat.

Die 167.007 heb ik ook al jaren in mijn achterhoofd, maar dan de grijs met lichtblauwe.

17 likes

Lekker sfeertje man :ok_hand:

Prachtig :+1:

2 likes

Echt super complete en uitgebalanceerde collectie!! Ik ben er ook bijna, mijn collectie lijkt er veel op; er komt nog een JLC, maar ik twijfel nog tussen ultra thin moon en reverse duoface.

39 likes

Bedankt en ook in jouw set kan ik me prima vinden :grinning:

1 like

Is heel persoonlijk. De Reverso is zeer iconisch maar ik vind de ultra thin het mooiste.

1 like

Een nieuw lid in de collectie dus nieuwe foto :hugs:
Twee maal Tudor en twee maal Seiko .
Variërend van 36 , 38 , 39 en 42 mm .

En super blij mee :slight_smile:

37 likes