Jouw collectie op één foto deel V

Optisch weinig verschil (in grootte)

2 likes

Ja klopt het is toch meer de lug tot lug die er toe doet
De SKX boven in is het grootst maar draagt ook relatief klein …
Door het gebrek aan duikbezel draagt de 36 weer wat groter dan verwacht :hugs:
Nooit gedacht zo’n te collectie te bezitten/ dragen .

1 like

Kijk jij hebt het echt begrepen, 4 jaar op de lijst bedelen bij een AD voor een standaard Sub… (haha no f*cking way) lekker zoeken en passen in 50 jaar verleden… er zijn zooooo veel mooie horloges gemaakt. Een Sub heb je echt niet (meer) nodig!!!

1 like

Dit is wat ik nu draag, mooie afwisseling qua merk, stijl en kleur. Ben wel echt iemand van de stalen band, maar die zijn ook alle drie net wat anders. Mijn GS Quartz gaat er denk ik uit binnenkort…

40 likes

IWC en Squale eruit, Nomos erin…

51 likes

Mijn Omega collectie van links naar rechts:
:arrow_backward: : Omega Genève ref. 136.0098 uit 1972.
:pause_button: : Omega Constellation ‘‘C-Shape’’ ref. 168.017 uit 1970.
:arrow_forward: : Omega Speedmaster Automatic ‘‘Reduced’’ uit 1998.

34 likes

Godver die is tof! :+1:t2: geweldige Nomos!

1 like

Die heeft me erg verrast idd :ok_hand:

Schitterende collectie! Zou alleen de Nomos van de hand doen voor iets anders. Doxa Sub300T of zo. Kan niet Crownguards van die Nomos niet aan…
Een Doxa Sub300T zou ook mooi naast de Blancpain Bathyscaphe staan. Beide pioniers in the wereld van het duik horloge…

1 like

Ik lees advies! :grin:

5 likes

24 likes

:rofl:

Ooit al eens zo’n Nomos in je handen gehad? 9.6mm dun, 200m WR, eigen uurwerk met zelfs de balansveer in huis ontwikkeld. Top afwerking voor de prijs. Een Doxa is zowat het tegenovergestelde van dergelijke elegantie: lompe case en standaard uurwerk.

Ik zou’t wel weten :wink: @whisky moet er gewoon eens degelijke foto’s van maken! :sweat_smile:

21 likes

Gelukkig kiest ie zijn horloges niet voor jou uit hé!

4 likes

Die band op die Nomos maakt het wel af hoor :ok_hand:

2 likes

haha dit :laughing:

2 likes

Dit is wel een hele mooie configuratie :ok_hand:

1 like

Ik zou alles verkopen en een boel ouwe (en nieuwe) Seikos kopen :innocent:

5 likes

Ja sorry hoor. T spul dient gedragen en bepoteld te worden. En anders leg je t maar onder een stolp :joy:

1 like

Dont blame the tools. Alhoewel… ik heb geen macro lens. Product fotografie is gewoon niet mijn ding….

1 like