Alles in 1 keer naar Jaap in consignatie.
Klaar.
Alles in 1 keer naar Jaap in consignatie.
Klaar.
Prachtige collectie. Maar ik snap je wel. Zelf ben ik ook van de max 4 en liever een set van 3.
Dan zou ik zelfs upgrade als je gaat minderern en veel eruit doet. Richting patek/AP/vacheron
Voor het idee mijn perfecte 3 piece en gewoon meer dan genoeg. Wil een nummer 4 maar die heb ik nog niet gevonden. Montblanc, GS, Nomos, Monaco van alles geprobeerd. Misschien iets gouds….
Nieuwe ZEP is een aanrader…
Ik heb nog wel iets…
Dat. Minder is minder
Heerlijk hoe anders deze hobby per persoon is. De Polaris en Zenith zouden mijn eerste keuzes zijn, met daarna de vintage IWC en Panerai. De Explorer en MUT zouden er bij mij het eerst uit gaan
Ik heb zitten denken aan een paar funky Zeelande straps, maar die Oyster band blijft toch wel het mooiste en lekkerste zitten.
Gave set man!
Hele gave VC!
Ik zeg doen!
Natuurlijk de Explorer en JLC Moon houden.
Al de rest weg en vervangen door …een Daytona met witte plaat. (Vind persoonlijk de basic 2 tone heel mooi)
Very quick and awfully dirty pic van de collectie na wat wijzigingen (lees toevoegingen). Heb de shitters (skx side collectie) er ook maar even bijgelegd, gewoon om volledig te zijn.
Lekker man!
Zeker, ook al werelds. Maar toch een café zonder bier zonder een Zenith, zonder een lichte plaat en zonder een chronograaf (wat dan weer die Zenith moet zijn uiteraard). Oh ja wat goud ook lekker…
Update van de collectie. Grijze seamaster ingeruild voor een blauwe en de Pelagos heeft het nest verlaten.
Before:
Die onderste vind ik zo mooi! De SKX171 is dat toch?
Mooie set!
Even een update sinds de laatste keer. De andere zijn dus geen blijvers gebleken
SBGW231, SBGN003 en de Zenith Elite eruit, SBGA293 en SBGV011 erin!
Volgens mij allemaal blijvers deze keer misschien nog een Nomos erbij met tijd, een Metro of een Club. GS en Nomos zijn toch 2 favoriete merken met hun eigen stijl en koers.