Jouw collectie op één foto deel V

Alles in 1 keer naar Jaap in consignatie.

Klaar. :grin:

4 likes

Prachtige collectie. Maar ik snap je wel. Zelf ben ik ook van de max 4 en liever een set van 3.

Dan zou ik zelfs upgrade als je gaat minderern en veel eruit doet. Richting patek/AP/vacheron :ok_hand:t2:

Voor het idee mijn perfecte 3 piece en gewoon meer dan genoeg. Wil een nummer 4 maar die heb ik nog niet gevonden. Montblanc, GS, Nomos, Monaco van alles geprobeerd. Misschien iets gouds….

29 likes

Nieuwe ZEP is een aanrader…

:no_mouth::upside_down_face:

3 likes

Ik heb nog wel iets…:wink:

1 like

:rofl:

2 likes

Dat. Minder is minder :wink:

3 likes

Heerlijk hoe anders deze hobby per persoon is. De Polaris en Zenith zouden mijn eerste keuzes zijn, met daarna de vintage IWC en Panerai. De Explorer en MUT zouden er bij mij het eerst uit gaan :laughing:

1 like

Ik heb zitten denken aan een paar funky Zeelande straps, maar die Oyster band blijft toch wel het mooiste en lekkerste zitten.

30 likes

Gave set man!

1 like

Vandaag heeft er een kleine wijziging plaats gevonden. Sea-Gull 1963 er uit, SPB143 er in.

31 likes

Hele gave VC!

1 like

Ik zeg doen!
Natuurlijk de Explorer en JLC Moon houden.
Al de rest weg en vervangen door …een Daytona met witte plaat. (Vind persoonlijk de basic 2 tone heel mooi)

1 like

Very quick and awfully dirty pic van de collectie na wat wijzigingen (lees toevoegingen). Heb de shitters (skx side collectie) er ook maar even bijgelegd, gewoon om volledig te zijn. :grimacing:

34 likes

Lekker man!

1 like

Zeker, ook al werelds. Maar toch een café zonder bier zonder een Zenith, zonder een lichte plaat en zonder een chronograaf (wat dan weer die Zenith moet zijn uiteraard). Oh ja wat goud ook lekker…

1 like

Update van de collectie. Grijze seamaster ingeruild voor een blauwe en de Pelagos heeft het nest verlaten.
Before:

After:

De gshock is er altijd al geweest. :sunglasses:

34 likes

Die onderste vind ik zo mooi! De SKX171 is dat toch?

1 like

Mooie set!

1 like

Even een update sinds de laatste keer. De andere zijn dus geen blijvers gebleken :see_no_evil:

SBGW231, SBGN003 en de Zenith Elite eruit, SBGA293 en SBGV011 erin!

Volgens mij allemaal blijvers deze keer :thinking: misschien nog een Nomos erbij met tijd, een Metro of een Club. GS en Nomos zijn toch 2 favoriete merken met hun eigen stijl en koers.

36 likes

Voor 3.5k toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik wacht nog op mijn young timer 114270

5 likes