Mooie set zeg! Wit, zwart en een funky kleur. Dress chrono en diver. Erg gebalanceerd setje zo. Nog wat blauws erbij?
Dank!
Ja, misschien wel. Genoeg blauw en kleurtjes te vinden bij Nomos. Mogelijks een club Neomatik in het blauw of wat anders. Dat zal voor het voorjaar zijn, het is even welletjes nu
Voor 4k koop ik er een heb ik gezegd.
Heb je die 114270 incoming? Ik vind het lettertype en opgelegde cijfers en indices jammer van de 5 en 6 digit explorers. Beetje het nieuwe vs oude defender idee bij de explorers
KOOP DAN. Niet zo mauwen, je kan best zonder een paar van die seiko’s.
Je mag mijn superior best kopen van me
Das een shitter.
Dat zeg ik ook altijd, maar het is alleen welletjes zolang ik weg blijf van het forum haha dacht na de zomer dat ik klaar was, maar inmiddels staat de nomos toch te koop
Dat is een skx007 met een skx171 wijzerplaat inderdaad. Er zit ook een saffierje in. De 171 heeft een andere (niet zo heel mooie) bezel.
Haha, ja het stopt nooit he
Ik zou je helpen met je Nomos, maar het is niet mijn type model succes met de verkoop alleszins, prachtig stuk wel!
Haha dank! Komt vast goed, geen haast en genoeg moois ok van te genieten in de tussentijd😉
Dat is waar! Die heeft een stalen bezel met een huh ja… apart design. Mooie mod hoor! Ik zie zo’n mod zelf ook nog wel zitten.
Bij interesse mag je altijd een pb sturen .
Dankjewel! Die parkeer ik even. Ik heb gisteren een nieuwe horloge gekocht, dus ik moet weer even kalm aandoen
Echt een lekkere collectie!
Heel mooi
Ik vind het fijn dat ik niet meer thuis de folders hoef te lezen
Mooi uitgedund, de overlap is er echt wel uit nu. Prachtige set
Troost u met de gedachte dat je niet alleen bent. Ik heb eergisteren een horloge verkocht en heb er nog 11 te gaan. Zucht, hele diepe zucht…
Snap ik helemaal. Vergeet niet te genieten af en toe. Is best lastig met deze hobby