Jouw collectie op één foto deel V

Die Hanhart en Nomos zijn prachtig

1 like

Ja, dat zouden beiden mooie aanvullingen zijn. Voor alle drie mijn opties geldt dat ik ze moet proberen. Ik vind horloges snel te groot dragen…

Alleen de Nomos is makkelijk te passen bij een dealer. De rest moet ik op gokken denk ik.

1 like

Ik zit meestal niet zo in het Rolex kamp, maar dit is wel echt een gave en gedifferentieerde set!

1 like

Zonder twijfel een Hanhart van deze drie maar een Tutima zou dan ook kunnen…

1 like

De nomos oppikken nu het nog kan. Een limited en volledige inhouse voor dat geld is echt top!
(al vond ik de Atelier le Griff eigenlijk nóg mooier)

1 like

Tutima is gaaf, maar wel altijd flink aan de maat.

Ja, erg tof! Maar hoezo, ‘nu het nog kan’?

Prachtige set! Die mark xv is het minst opvallende stuk, maar echt een topper in mijn boekje :ok_hand::grinning_face_with_smiling_eyes:

Je mag altijd komen passen als je er de trip naar Turnhout er voor over hebt.

1 like

Das lief!

En das ver! Als ik in de buurt moet zijn zal ik je even berichten.

1 like

Er zijn er maar 50 van de Ace limited met gesloten caseback helaas. Van DeGriff maar 25, maar die laatste was wel bijna €1500

1 like

Heel goed :ok_hand:

Tnx! :kissing_heart:

Met 38mm een echt fijn ‘onder-de-radar’ horloge. Dat gezegd hebbende, deze staat op de nominatie om vervangen te worden voor een Mark XVIII LLP. We gaan zien :slight_smile:

1 like

Bij welke dealers liggen Nomos dan??

Dacht altijd dat ze alleen op hun site te bestellen waren?

Hebben gewoon een dealernetwerk in NL. Onder andere dus Ace in Amsterdam.

30 likes

Van de opties die je noemt zou ik gaan voor de CW! Of wat dacht je van een doxa 300 of een Squale?

2 likes

Een Doxa300 vind ik een dikke puist :grimacing:. Ik snap de charme, maar het is echt niks voor mij.

Een Squale Sub39 vind ik heel tof om te zien, maar de twee exemplaren die ik in mijn handen heb gehad vond ik qua afwerking tegenvallen. Ze voelden veel minder solide dan mijn Baltic en dan wel voor 2x de prijs. Een Squale gaat er dus niet snel komen denk ik.

2 likes

Mooie variatie.

18 likes

Goede variatie idd! Leuke collectie :+1:t2:

1 like

Bedankt🙏🏻

1 like