Jouw collectie op één foto deel V

Ben alleen nooit fan geweest van 2 stalen/zilveren horloges in een collectie te hebben. Dus zit nu al weken in 2 strijd om OF de sub of de datejust weg te doen. Hoelang ik ook gezocht hebt naar de sub ( maanden lang ) draagt de datejust echt wel 10x fijner zeg. Nooit gedacht dat ik een datejust fluted bezel over een sub zou kiezen. Tenminste, waar ik dus mee aan het struggelen ben

Die Hanhart!!

1 like

Juist gaaf die sub. De zwarte vind ik niet meer

is ook zo… maar ik denk dat de jacht ernaartoe leuker was dan hem nu echt hebben :sweat_smile:
maar dit is zeker een mooie alpha sub versie. wijzerplaat dicht tegen het glas, de bezel precies zoals de echte sub, en de kast formaten kloppen… dus ja ik heb lang moeten wachten voor deze :rofl:
daarom twijfel ik om hem weg te doen… de alpha datejust is makkelijker te vinden maar hij draagt zoooo fijn… Grrrr rot hobby. dit gaat al jaren zo

2 likes

Ik zou 'm houden, of bij deze me aanbevolen houden

true… nja dan maar even door zetten en een keer van een horloge gaan genieten ipv te veel nadenken

1 like

Ik vind ze dikke prima en aanvullend op je collectie, maar je moet het natuurlijk zelf weten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

probleem heb ik ook. Teveel denken

1 like

21 likes

Ik heb niet zo’n grote collectie als velen hier. De afgelopen tijd wat meer de focus op kwaliteit gelegd en gedownsized.

Met wat tussenstappen ben ik inmiddels uitgekomen op dit Tudor duo en zelf erg blij er mee :slightly_smiling_face:

41 likes

Lekker setje toch… en zou maar zo denken… beter dan 99% van de normale nederlanders

2 likes

Super duo.

Tudor is zo lekker. Altijd fan van geweest top prijs kwaliteit.

1 like

Huidige staat vd collectie

42 likes

26 likes

Niet de hele verzameling, maar een leuke :netherlands: subcollectie. Ik miste toch wat kleur en met de DS-2 is dat weer even rechtgezet.:

26 likes

Prachtige Seamaster!

Gave UG!

Ik heb hetzelfde. Echt een leuk merk :smiley::+1:
En heel tof er nu 2 van te hebben als collectie.

Waar koop je nou een inhouse movement en deze afwerking voor dit geld? Bij Nomos misschien, maar dat is wel meer een “love it or hate it” merk met zijn lange lugs en bauhaus stijl.

Nog plaats voor 2 pieces in de box :slight_smile:

46 likes

Mooie verzameling!