Jouw collectie op één foto deel V

Past dus perfect op een pols van > 18 cm

1 like

Ik zou hier goed mee kunnen leven :ok_hand:t3:

Met 5 Rolexen toch nog even duidelijk maken dat je een citizen promaster in de collectie hebt :innocent:

1 like

Nou dat was meer omdat die niet in het raster van 3 * 3 paste :joy: … mijn goedkoopste van 24,95 euro staat wel in het duurdere raster samen met de G :v:t3:

1 like

Lang getwijfeld om een plaatje van mijn bescheiden collectie te delen.

52 likes

Niet twijfelen, zitten paar hele mooie horloges bij! Met name die Zenith en die Speedmaster!!

1 like

Waarom?

Zo alles bij elkaar tentoon alsof je je bankrekening saldo laat zien.

3 likes

Daarvoor heb je een smartwatch nodig :wink: mooie verzameling!

2 likes

Niets mis mee zeg :star_struck::ok_hand:t2:

1 like

Mooie verzameling Sander maar 4 is er tenminste 1 te weinig :slight_smile:

1 like

Mee eens, ze gaan nooit weg.

Haha, Ik neem aan dat die verhouding niet voor iedereen hetzelfde is.

Het is niet de waarde maar meer het principe dat je ook niet informatie van je vermogen deelt zo open en bloot.

1 like

Volgens mij decimeert je saldo juist bij een mooie collectie :joy:. En daarbij, het is een horlogeforum, mensen worden juist blij van die horloges. Ik wel. Mooie collectie! Fraaie Kirium ook!

3 likes

Dan zou ik min 5 horloges hebben :wink:
Edit: wat @iNeedaWatch zegt dus.

1 like

Ach… een mooi huis en dikke kar laat dat toch meer zien? En die schuif je niet even onder je mouw :joy:

Tegenwoordig zegt dat niet alles, zoals die influencers die een insta post fotoshoot doen in zo’n nep privéjet en een Ferrari die voor 1 dag gehuurd is.

2 likes

Zeker. Andersom net zo. Een van de rijkste (in geld uitgedrukt) personen die ik ken, rijdt in een oude barrel en woont bescheiden.

Maar hier je mooie horloges tonen, wordt door vrijwel niemand gezien als poenerig doen, vermoed ik. Integendeel.

En anders heb je nog ‘off topic’. TL 2 en 3, waar de freaks uiteindelijk terechtkomen :joy:

1 like

Daar ben ik niet bang voor als ik hier naar posts kijk van horloges in een hoger segment, daarnaast zijn ze allemaal wel apart voorbij gekomen in andere threads.

1 like