Die citizen blijft een toppertje hoor
Zekers heerlijk titanium, heb deze al sinds 2006 volgens mij. Drie jaar geleden de pakkingen en de capacitor laten vervangen.
Haha, ik heb nog 2 horloges in de doos, een MeisterSinger (sentimentele waarde) en Casioak (sporten), maar wilde vanochtend snel een collage maken dus die hebben het niet gehaald.
Ben echt heel blij met minder keuze, 3 toppers met elk een eigen smoel en de LLD als vakantie / speeltuin horloge En allemaal (qua ontwerp) geboren in de 50s / 60s dus er is een thema te vinden
4x een topper!
Nee groene Nautilus
Cool. Ben je de eerste op het forum!
Of de groene Czapek
Ja dat zou wat zijn . En dan voor een schappelijke HF vriendenprijs van onder de marktwaarde voor 280.000 euro in het blauwe gedeelte zetten
Inruil ook mogelijk: Ferrari 488 Pista, Porsche 911 Turbo S of Lamborghini Huracan EVO. Recente onderhoudsbeurt en verse banden een vereiste
Wat een hoop!! lekker!
Dank je wel!
Recentelijk nog met iemand in gesprek geweest over een verkoop, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
Dus daarom nog steeds in de collectie en vandaag ook om de pols
Snap ik in mijn ogen dé Breitling
Ik raak redelijk snel uitgekeken en daarom variert het van week tot week.
Dit is de huidige stand van zaken:
-Dan Henry 1962
-Tissot Quickster
-Seiko 7S26
-JLC Vintage Q
-Phoibos Voyager
-Seiko King Turtle Manta Rey STO
-Seiko Monster 1Gen OG
-Seiko SNKK52
-Seiko 5Y23-8A68
-Rolex 16014
-Visitor Duneshore + Duneshore bracelet
-Casio F91W
-G-Shock Casioak
-Seiko 5Y23-8A69
De bovenste rij (dan henry, tissot, seiko, jlc) zijn incoming.
Een aantal zullen blijven en de rest zullen waarschijnlijk dit jaar of volgend jaar wegmoeten.
De vintage seiko’s blijven hoe dan ook. De king turtle wordt/is mijn daily beater en die blijft ook. De visitor mag ook niet weg. Hebben we al 4. De 16014 heb ik pas aangeschaft en die blijft voorlopig ook.
Eind dit jaar / begin volgend jaar moet ook een speedy komen. De Dan Henry is incoming om tijdelijk de honger ernaar te stillen. Zodra de Speedy er is, is het exit voor de Dan Henry. Wat er ook moet komen is een Hamilton Khaki Aviation, Roze presage en misschien een Certina DS-8. Verder zit ook schuin te kijken naar een Rolex Air king, Rolex Milgaus, Breitling Chronomat, en een Oris Aquis. Idealiter komt er een Rolex Air king 116900 (of een Air king precision met een blauw plaat). Echter moeten we kijken hoeveel geld er overblijft na het aanschaf van een huis volgend jaar.
Geld overblijft na de aanschaf van een huis? Misschien nu maar snel een voorschot nemen op alle horloges die je nog wilt.
Haha, ja mijn vrouw doet me dan echt wat aan. Ze weet al precies hoe ze de keuken, badkamer, woonkamer etc wilt hebben Ik mag niet (meer) aan het huis budget komen
Haha bij ons ging het net zo. Maar alle stelposten gingen x 2. Er zitten heel wat Rolexen in de vloer, keuken en raambekleding. Factory set diamand floor.
Yup, zo gaat het ook. Elke keer als ze een foto laat zien van een keuken of badkamer heb ik dat exact in mijn achterhoofd. Ach, happy wife happy life denk ik dan maar.