AR is die coating toch (anti reflection)? Maar ook een bril die je op hebt waar beelden op geprojecteerd worden… de route die je moet lopen bijvoorbeeld.
Ja joh. Ik snappie hoor.
Das niet heel netjes dan he.
Een door de AD aan jou gegunde en geleverde 114060 verkopen en iemand die al jaren op de wachtlijst staat passeren… die nog langer op de lijst moet staan en wellicht een 224060 ooit kan kopen. Horloge liefhebbers onder elkaar gunnen elkaar ook al niks meer …
Tuurlijk wel, die mag de oude 114060 die afgeragd is door RLC kopen voor meer geld als de nieuwe… en dan zegt die klant daarna nog “Dankje, lief dat jullie met me meedenken omdat de nieuwe niet geleverd kan worden”…
Jawel hoor. Heb de 114060 al twee jaar. Dus als er dan een nieuw model komt dan kan ik als liefhebber als ik daar redenen voor heb (Ar coating, nieuwe uurwerk, etc.) prima de move naar een 124060 maken. Dat ik mijn 114060 dan voor een markt conforme prijs verkoop is niet meer dan logisch. Verkoop jij jouw vintage sub ook voor de oorspronkelijke listprijs in 1970?
Mooie set! Blauwe IWC is gaaf!
Dikke collectie!
Poooohhh wat lekker zeg
Dankje:)
Als we serieus gaan doen… Het ging mijn niet om de prijs.
Het ging om de beschikbaarheid.
.
En ik heb een sub. Die blijft. Die ga ik niet verkopen om een nieuwe(re) sub te kopen. Die gun ik aan de echte liefhebber
Dat doen wij liefhebbers toch? Behalve jij dan
I toolwatches.
I toolwatches!
Prachtig
Heerlijk
Wat is de ref number van die Longines? Prachtig!
Ja want zo werkt het ook echt. Het merendeel gaat naar de flipperaars en gelukzoekers die snel even geld willen verdienen. Het andere overgrote deel naar de grijze jongens die vervolgens hun zakken vullen door absurde prijzen te vragen en deze gestaag op te hogen. Ik vind het wel best. Als ik een nieuwe Sub wil dan wil ik een nieuwe Sub. En dan gun ik die mijzelf meer dan een zogenaamde zakkenvullende liefhebber danwel handelaar.
Thanks!
Bedankt ben voorlopig weer even tevreden.
Me too!