Je Seiko is wel een pareltje hoor! Super chique.
Wat een fantastische collectie!!!
Refnr weet ik niet maar het is de Legend diver. Zijn verschillende versies van, dit de stalen met datum.
Groeten
Rutger
Wat is die bovenste Seiko? Die vind ik heel mooi zeg!
Groot gelijk Ralph, als het lukt zou iedereen het zo doen. Moet alleen even geleverd worden door de AD, dat is nog even een dingetje. Maar de aanhouder wint.
Ik wilde graag een blauwe DJ41 fluted jubilee, en kon deze ook bestellen bij de AD, echter met de mededeling dat dit nu zomaar 1 a 2 jaar zou kunnen duren.
Nou. Geen probleem toch? Ik heb nieuw exemplaar grijs gekocht, en ga deze bij levering door de AD weer verkopen voor een beetje minder dan ik zelf betaald heb. Iedereen gelukkig toch?
Ja dat blijkt wel. Op mijn Explorer II heb ik twee hele werken moeten wachten haha. Dus laat die Sub maar komen.
Vroeger naar rapper Nas geluisterd " i went from Seiko too Rolex"
Waarschijnlijk de enige rapper die effectief over Seiko gerapt heeft.
Thanks!
Als je nou die Hamilton ipv de Seamaster er uit doet heb je:
2x Rolex
2x Tudor
2x Omega.
Zit een ander prijskaartje aan die Hamilton. Scheelt ongeveer 3000 euro
Je bent aan het uitdunnen. Budget aan het maken voor een NA?
Ziet er strak uit! Is de wijzerplaat qua glans een beetje vergelijkbaar met de Omega SMP300 die jij voorheen hebt gehad?
Daar zal wel een verschil in zitten door de materiaalkeuze. Keramische wijzerplaat vs gelakt.
Mooi mooi!
Van wie?
Mezelf, anders weinig reden om te flipperen naar een stuk of 3 en dan te upgraden😃