Da’s genieten Ben, schitterend!
Heerlijke collectie zo
Is dit serieus?
Waarom niet
Roald kan er ook wat van…
De sarb en sinn zijn wel 2 toppers hoor. Waren hier ook present. Veel geniet van gehad!
Klopt heb wel een systeem. Maar ik laat af en toe iemand iets uitzoeken en dan weet ik het soms niet meer
Jeetje wat veel! Ik had flashbacks van mijn vakantie in Alanya met zulke volle vitrines.
Dit ga ik aan m’n vriendin laten zien, dank je wel! Geweldige collectie overigens.
WTF alleen horloges hoop ik toch niet dat je ook lepels en pepermunt rolletjes verzameld.
Ik kan niet zien wat voor horloges erin zitten. Over het algemeen zou ik denken less is more. Quality over quantity. But that just is me. Denk dat je met al deze horloges ook wel een dikke Rolex had kunnen kopen.
Want dat is natuurlijk wat elke liefhebber wil in the end.
Of een ander high end horloge. Dit zijn zoveel horloges. Is echt een massive overkill. Je kunt ze hooguit een keer per jaar dragen in dit geval met bijna 365 horloges. Persoonlijk zie ik hier meer het beeld van verzamelwoede dan een weloverwogen samengestelde collectie. Maar dat is slechts mijn mening. Maar iedereen beleeft de hobby anders en dat is prima. Persoonlijk zou ik zeggen less is more. Quality over quantity.
Tja je hebt ADHD of niet. Ik ben dus “all over the place”
Rolex zou ik me niet zo op mijn gemak voelen. Maar een paar tientallen wegdoen voor een horloge uit hogere segment. dat zou ik wel willen maar daar zou ik wel wat begeleiding voor kunnen gebruiken. Stukje opvoeding🤭
Wauw!!! Ongelofelijk dat is nog eens een collectie!!
Dus je gaat alles verkopen en een Patek kopen?
Nice!
Zelfs Barry Stevens zou dit too much vinden.
Ja maar niet 100 of 200+. Dat is mijns inziens echt overkill. 90% draag je nooit. En voor 200x 50-100 euro kun je ook een hoop ander mooi spul kopen.
Ik vind het een leuk kleurrijk geheel. Van alles wat in allerlei kleuren. Leuk om te zien.
Opvoeding? Sja, ach, het gaat ook om de liefde voor techniek in jouw geval volgens mij. Je hebt er vast ook een flink aantal open gehad en een aantal gerepareerd. Een hele andere wereld als “ik koop een paar horloges en die gaan naar een dealer als ze iets nodig hebben”.
Bedankt voor het delen.