Ik snap je punt, maar wie zijn wij om te zeggen wat hij zou moeten doen? Als hij dat prachtig vindt dan komt daar een hele vette punt erachter🌑
Er is echt meer dan Rolex Ralph
Allemamachies wat een collectie! Volgende keer een panorama foto dan past je hele collectie erop
welke horloges zou je sowieso nooit wegdoen uit je verzameling? En waarom?
Haha dit had ik dus ook gelijk
Ter verdediging ik ben net the Kelly familie. Ik hou van ze allemaal. En alles wat niet werkte heb ik nu werkend gekregen. Ik draag alles behalve mijn timex Sprite. Die zijn te klein. Ik heb 175 draagbare horloges en ik wissel in de middag ook. Dus 2 horloges per dag x 365 dagen. Dan heb ik er te weinig. Ik vind ze gaaf van binnen en ik hou van kleuren die bij mijn stemming en kleding passen.
Timex Marlin
Edox
Pontiac
Mijn eerste Vostok amfibian
Edifice connection
Kan niet kiezen ze hebben allemaal iets leuks. Heb ze niet alleen verzameld. Ik draag ze
Vooral doorgaan. Mede door het verzamelen zit ik nu hele avonden aan mijn werktafel te klooien en hang niet meer voor de tv met cola en chips
Man man man.
Waneer gaat de winkel open
Goeie reden idd! Ik kan me goed voorstellen dat als je ze open maakt en er zelf aan werkt dat dat en extra dimensie toevoegt aan het verzamelen. Ik heb zelf ooit met weinig succes een bezel van een Vostok verwisseld en daarna de conclusie getrokken dat ik de grens trek bij banden wisselen.
Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier en doe leaker wat je leuk vindt. En bij jou is meer = meer prima toch! Geniet ervan!
Wat zijn er weer veel mensen aan het oordelen.
Deze man geniet zo van de horlogehobby, mooi toch!
Het too much sloeg niet op je collectie
Daar kan nog wel iets bij.
Nee joh ik ervaar niets als oordeel. Toch juist leuk de verschillende inzichten…
Ik ben niet zo van de merken omdat het niet binnen mijn budget past en omdat een horloge me moet boeien. Van wie heb ik hem en waarom. Wie heeft hem gedragen? Sommige horloges zijn me ook gegund vanuit mensen vanuit dit forum. Ik heb soms maar een schijntje betaald omdat er een gun factor was. Ik heb veel horloges maar ik deel ze ook vaak.(uit) of tegen kleine vergoeding. Ook krijg ik van mensen hulp en onderdelen. Volgens mij is dit mede de reden dat de HF is opgestart. Ik kan zo een paar horloges benoemen die duurder zijn die ik misschien ooit ga tegenkomen. Als ik alles verkoop heb ik misschien wel een gebruikte Rolex of patek. Maar ik zou 2 horloges te beperkt vinden om te hebben. Ik heb ook verschillende overhemden.
Haha ik zie me al in de zorg mensen verschonen, bloed,faeces enz met een high-end horloge. Ik gebruik mijn horloge ook voor ademhaling en pols tellen. Dus nogmaals ik zie en ervaar geen oordeel. Laat de foto aan je partner zien zodat ze weten dat je niet gek bent
Ik vind jouw collectie gaaf! Dit is inderdaad waar het HF voor bedoeld is.
Lekker je eigen weg volgen en dat verzamelen waar je blij van wordt .
Heb je misschien een foto van jouw 10 favoriete horloges? Op deze foto zie ik vooral dat het veel horloges zijn, maar kan niet goed zien wat
Respect, broeder
Komt eraan
Dat is 1
Dat is 2
En ik ben het best met je eens. Tip: dit geldt ook voor het openen van topics en het plaatsen van fotos. Kwaliteit boven kwantiteit. dat is Nederlands voor quality over quantity😎
Hihi
Jij hoeft je helemaal niet te verdedigen, lekker doen waar je je goed bij voelt en jouw verzameling is ronduit geweldig!