Jouw collectie op één foto deel V

Hadden broertjes kunnen zijn :grin:

1 like

Die groene is mooi :blush:

2 likes

Stuk sjieker dan dat shiny brok metaal.

Die koperen? En zo’n flexband met elastiek trekt ook nog eens je haren eruit. Nope, de groene

1 like

Leuke hoog laag combinatie zo.

23 likes

Echt geniaal duo! Twee Rolexen is altijd beter dan een :sunglasses::+1:
Uit welk jaar is die GMT Master II?

Thanks man!

De GMT komt uit 2003-2006 ergens uit die periode.

Heb de serial nog niet gecheckt omdat ik mijn banden tooltje kwijt ben.

Maar echt in top staat ondanks dat hij al 15 jaar oud is.

3 likes

Ik vind die Tudor echt een top horloge. Ontzettend bang for buck en het geeft me toch een beetje die Pepsi vibe.

6 likes

Gaaf hoor! Echt schitterend horloge!

1 like

Ik ben bewust naïef zodat mensen je soms onderschatten.
Maar mensen wat is een RLC tje?

3 likes

Zoiets!

:slightly_smiling_face:

26 likes

Eindelijk een afkorting voor een onopgemaakt bed. :sweat_smile:

12 likes

Best zwaar. Cursus presentatie?

2 likes

Dit is een voorbeeld. Maar eigenlijk weer niet het juiste voorbeeld. Dit is vintage. zou eigenlijk modern of nog beter nieuw moeten zijn :grin:

Dit is een beter voorbeeld.

32 likes

Pooaahh lekkere shot! Nice setje man! (De vintage foto1)

1 like

Not all mine. :see_no_evil:

1 like

Ahhh haha ik dacht al die heeft der een hoop.
Gouden DD is lekker en de eerste sub :slight_smile:

1 like

:rofl: Mensen, hou op. Ik rol haast van de bank. Heerlijk stukje leesvoer weer.

Nope

In mijn wereld als verpleger is dit een jaar salaris of 1/4 deel van mijn hypotheek. Met 5 kinderen/pleegkinderen kan ik een aantal jaren studie betalen…dus zonder schuldgevoel mag ik 50-100 euro opzij leggen.

Wel super leuk dat anderen het wel kunnen, geniet ervan. Je hebt er hard voor gestudeerd en gewerkt dus dat respecteer ik.
Ik zou het fijn vinden als mensen me niet steeds herinneren aan iets wat niet haalbaar is zonder dat mijn gezin eronder zou lijden.
Natuurlijk vind ik het mooi om te zien wat voor moois er is en blijf het laten zien. Maar laat het daarbij, en laat mij inderdaad genieten van wat meer kwantiteit omdat ik geniet van variatie wat haalbaar is. Tevens is het fijn dat als er iets stuk gaat dat het betaalbaar zelf op te lossen is. Want dat is nog het meest leuke eraan. En als ik er één vernachel dan eet ik er geen croissant minder om. Ik zou het doodeng vinden een horloge te dragen terwijl een TBS patiënt uit zijn stekker gaat en mijn lichaam probeert te verbouwen.
Dus lieve mensen geniet van wat je hebt en van wat je kunt missen.
Als je vind dat ik toch echt een hele dure horloge verdien dan is dat heel fideel van je, dan ontvang ik graag een mail en mag je mijn gegevens opvragen. Of mij uitnodigen om een mooie uit te zoeken. In ruil daarvoor zal ik je liefdevol ontvangen als je onverhoopt op mijn afdeling wordt opgenomen. Warme groeten Kontenwasser Bill

84 likes