Jouw collectie op één foto deel V

100% met je eens :ok_hand:

4 likes

Hahahaha!!! Mooi dit!! Ik laat als ik op jouw afdeling kom te liggen graag mijn kont door jou wassen. Met zulke humor wordt dat zeker een memorabele gebeurtenis!

Lekker doorgaan met de hobby zoals je bezig bent Bill! Volgens mij geniet je er mega van!

6 likes

6 likes

Wat een schitterende collectie!

Maar toch wil ik een upgrade van de Hamilton naar een groene Captain Willard voorstellen. Dan zou ik in de horloge hemel zijn bij het zien van deze 2 watchrolls. O wacht, en een blauwe Omega railmaster ipv de Tudor BB58.

2 likes

Dat gaat hem niet worden. Vind de faux patina echt een verschrikking bij de Railmaster. Hamilton doet het wat dat betreft beter. Kleur is veel natuurlijker dan nu de Omega.

De groene Captain Willard SPB153 zou inderdaad een vette toevoeging zijn. Echter ben ik inmiddels wel een beetje klaar met Seiko. Zit weer even in zo’n fase. Maar ik ken mijzelf het kan ook zo weer omslaan naar liefde. Heb echt een beetje haat liefde verhouding met Seiko. Maar even terug naar de Captain Willard. Het zou wel gaaf zijn om een horloge met groene plaat te includeren in de collectie. Zou een frisse toevoeging zijn.
Erg goede suggestie! Je hebt het figuurlijke zaadje in mijn hoofd gepland. We gaan het zien…

8 likes

@BroederBill zoals velen heel veel respect voor jou en je werk! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik een aantal van jouw horloges zelf ook graag zou willen hebben. Een collectie om trots op te zijn dus :+1:

Ik zeg meestal dat ik mijn biertje in het weekend wil kunnen drinken, maar jij bent fan van de warme bakker dus :wink::grin:

Eerlijk gezegd zijn we allemaal een beetje vreemd met onze horloge hobby, maar we doen er niemand kwaad mee.

10 likes

De blauwe heeft geen faux patina. Daarom was dat mijn aanbeveling :wink:

13 likes

Oh ok. Maar toch trekt dit model mij minder. Zou een groene Aqua Terra toffer vinden.

3 likes

Die groene kleur vind ik wel echt gaaf. Eigenlijk alles wel van dat horloge. Op de kast na dan :-1:t2:.

2 likes

Mini collectie blauw rood. :sunglasses:

46 likes

Kleurrijk triootje :ok_hand:t2:

Hier een kleurloos triootje

18 likes

Dat gaat ongemerkt heel snel met 50 of 100 euro voor een horloge. Het is niet zo’n grote uitgave en je koopt al snel een aantal horloges, zonder schuld gevoel gaat dat makkelijk. Als je dan gaat optellen is het ongemerkt toch een hele boel geld. Het eerder genoemde bedrag en hoeveel horloges heb je? 200? :smile: Reken maar uit. Dus dat een “duur” horloge voor jou niet haalbaar is geloof ik niet zo. Het is vooral keuzes maken. Jij maakt de keuze voor meerdere horloges. Ook helemaal prima natuurlijk.

1 like

Grijze muizen in n grijs hoesje? :joy::+1:

1 like

Jups. Lekker huh :star_struck:

3 likes

Als je alles verkoopt ja. Geloof mij maar, met een gezin & heel veel moeite 20k op de rekening krijgen, dan geef je het wel uit aan schilderwerk, keuken badkamer of een auto.

Niet aan een horloge.

3 likes

Maar het is ook ooit gekocht.

Het voelt anders maar wat is het verschil tussen 30x 100 euro uitgeven of 1x 3000? Het is beide 3000 euro.

1 like

Nee. Niet.
Het resultaat na hard werken is hetzelfde, maar dan verandert de hobby in geld waar je prioriteiten anders liggen. Als je dat niet begrijpt, dan woon je nog tuus.

2 likes

Als je na 3 jaar op HF 200 horloges hebt gaat er iedere maand toch een significant bedrag aan horloges af. Als zijn het dan goedkopere horloges, het tikt allemaal aan. Ik heb zelf geen dure horloges en weet hoe snel het kan gaan met goedkopere horloges.

1 like

Als hij het in 3 jaar heeft verzameld, dan moet 'ie niet zeuren. :joy::+1:

1 like

Vind de kroon bij de nieuwste generatie Aqua Terra echt spuuglelijk. Die begint aan de basis small en wordt steeds breder. Vorige generatie was veel mooier als je het mij vraagt…

1 like