Er staat een Bravur bw003 in het blauwe gedeelte met een hele mooi groene plaat. Net wat voor jou Ralph. Hoef je geen aqua terra meer.
Aanbieder is een aardige vent en als je hem koopt ben je de enige Bravur eigenaar hier!
Vandaag de Citizen Ny0040 toegevoegd. Ik denk hardop om de bestelknop in te drukken voor een Sinn144. Daar denk ik tenslotte al anderhalf jaar aan. En dan is het goed geweest voor dit jaar. (en misschien ook volgend jaar). Ik besef overigens net dat de helft van mijn collectie bestaat uit blauwe duikers. Ah ja…
Heel erg mooie collectie!
Maar er komt vast iets moois voor terug. Wat heb je op het oog?
Patek Philippe Calatrava? Rolex Submariner Kermit/Starbucks? AP Royal Oak?
Ga je me nu laten schrikken?
Woow, gave collectie!
Eigenlijk hoéft er niet echt iets anders bij. Maarja…
Als je maar niet vergeet dat iedereen je hier een toffe peer vindt. Onbetaalbaar . Respect voor wat je doet
Dat zeker. Zit sowieso nog te wachten op de Zenith Chronomaster zwart die in bestelling staat. Voor de rest zien we wel.
Welnee. Ik schrik soms van mezelf …
Precies
Klopt 1 horloge van 1500-2000 zou haalbaar zijn. Ik had dan een paar jaar moeten sparen. Nu heb ik al 3 jaar lol gehad. En het open maken, schoonmaken, polijsten zijn avondvullend. Dat had ik allemaal gemist als ik voor de high end was gegaan.36 x gemiddeld 75 euro is 2700 laten we het afronden naar 3250euro was nog steeds niet de patek prijzen. Nu heb ik tientallen mensen ontmoet en ervaringen uitgewisseld, dingen geleerd en duizenden horloges mogen zien. Heb zoveel lol van gehad en ik weet dat men het vaak leuk vond als ik langskwam. Lunches bij mensen thuis, koffie met taart. Voor mij is het ook een sociale hobby. Een hele eer als men je binnen uitnodigt en je vertrouwd.
Ik vind de set nog steeds even mooi eigenlijk. Er is behoorlijk wat overlap uit, nu kan er weer wat nieuws bij
Collecteur d’horlogerie extraordinaire.
Mijn horloges passen ook bij mijn lade vol happy socks. Dat is het denk ik.
Mooie collectie, een 144 zou er zeker goed tussen passen😏
Ziet er inderdaad blauw uit maar ik houd wel van blauw! Geniet ervan en draag ze in gezondheid
Het is een hele mooie set iconen waarbij de Shadow de bite brengt! Een Omega mag eigenlijk niet ontbreken….toch weer een Speedy? Of de nieuwe SM 300 (die staat met stip op 1 op mijn lijstje…)
Het is raar met zoveel iconen, maar de JLC is toch de ster van het stel voor mij!
Mooie set zo
Allemaal mooi!