Echt schitterende collectie, maar vond die 5 Rolexen ook wel echt heel lekker. Rolex Daytona al overwogen? Of een Patek of AP. Zou echt een dikke klappert zijn. Kroonstuk op je collectie. In het blauwe gedeelte stond/staat een mooie Patek Philippe Calatrava voor 13k.
Heerlijke set Roald. Die coke GMT popt er ook wel lekker uit zo
Prachtige diverse set zo! Draag ze met gepaste trots
Toffe set! Kan de variatie in merken wel waarderen!
Zo lekkere collectie hoor!
Kut zeg, je houdt echt niks over zo.
Wie weet ooit nog een Speedy. Wel een andere dan de standaard pro. Ik vind de witte Seamaster ook heel tof maar helaas te groot voor mijn pols.
Daytona heb ik weinig mee. Als het een normalere prijs zou zijn zou ik het waarschijnlijk wel proberen, daar ben ik eerlijk in, maar voor de huidige prijzen slaat het nergens meer op. Patek of AP geloof ik voorlopig ook wel
Ben al bezig!!!
Ik zal de conservator op zijn klooten geven
Ja herkenbaar, te vaak gehad en niet spannend genoeg meer…ben zelf wel erg content met de Grey Side of the Moon! (En draagt niet groot.)
Ja die is idd erg mooi. Zou ik ook echt eens moeten passen aangezien ik nu al een paar keer gehoord heb dat de maat goed te doen is
Leuke collectie! Voor mij springt de Tudor er echt uit, ziet er lekker retro uit!
Heel fraai zo! De Zenith upgraden voor de nieuwe lijkt me een goede upgrade, dan die saaie Explorer eruit voor iets leuks nieuws en klaar ben je!
Wat een bloedmooie vrouw is dit toch ook he.
Poooohhh wat ga jij hard kerel! Niet normaal. Ene high end piece na de andere. Gaaf hoor
Ik snap de jaloezie van sommigen wel. Rolex Loving Cunt.
Laten we niet overdrijven he. Maar ook ben wel erg blij met de huidige stand van zaken.
Nait normoal!!!1! Hier zou ik voor thuisblijven en de hele dag naar staren. En wellicht samen uitjes organiseren.