Mooie verzameling, lekker veel Zenith! Is de Omega SM de Trilogy of de 300 versie en hoe bevalt die? (zit na te denken over de nieuwe SM 300 die dit jaar uitgekomen is…)
Die valt net wat buiten de toon van de verzameling maar dat heeft vast een reden?!
Oh dat neem ik aan hoor. Ieder zijn ding
Die snap ik wel hoor. Hypotheek omzetten en overwaarde opnemen voor een kleine verbouwing kan gunstig zijn
Waarom zet je hypotheek dan niet om om wat leuke horloges erbij te kopen voor een paar pieken per maand? Kan ook gewoon!
best guess,ik denk dat hij hem bij het zien in de etalage mooi genoeg vond om te kopen.
Hoort niet bij je huis, toch anders. Maar zal vast gebeuren hoor
Zolang je een flinke overwaarde blijft houden zonde om te veel spaargeld in je huis te pompen i.m.o.
Inderdaad! Lekker uitgeven aan horloges
Ik ben eerst begonnen met het verkopen van organen die ik toch dubbel heb. Daarna kijk ik wel wat ik nog met de hypotheek kan.
Waanzinnige collectie hoor!!
Top voorwaarde als alles er toch al niet in past! Theoretisch hoef je dus nooit wat te wisselen. Als het er toch niet ingaat hoeft het er ook niet uit
Heb je je ziel ook al verkocht?
Goede. Wat zou dat ongeveer opleveren?
Damn,
… Had 'm net weer van de staal/gouden band gehaald en op een Molequin geslingerd in de hoop wat mildere reacties te krijgen. Als straks de Staudt Chrono binnen is haal ik 'm uit de doos zodat hij niet meer afleidt …
De Crosswind is mijn trouwcadeau
Ik vind de Chronomats en met name de Crosswind nog steeds prachtig overigens
Destijds (1998) nog geen idee van in-house versus ETA/Valjoux
De Rolex Submariner & GMT voelden aan als blik, met name ingegeven door de stalen banden
De Daytona was ook toen al niet te verkrijgen
*Speedy was niet waterdicht *
Als ik terug in de tijd kon zou ik wellicht een andere keuze maken voor de verkeerde redenen
Wellicht dat ik de riders/pushers/kroon nog eens laat vervangen voor staal
Heb ook al tijden een mooie blauw/gouden wijzerplaat in de Ebay Wishlist
Draag hem met veel plezier en regelmatig
Hmm heb zelf nog nooit op die basis een horloge gekocht…
Het enige wat telt!
En met dit verhaal erbij lekker zo laten als die is en snel weer op de goud/stalen band zetten!
Hear hear … in blauw is het contrast mooier
Prachtige doos zo Arthur!
Blij met de keuze om alle Seiko’s en Certina’s eruit te doen?
Ja reductie naar de doos van 12 is een grote stap in de consolidatie. Volgende stap is terug naar 6
Houd je er 6 van deze of ga je verder upgraden?
Nee upgraden is geen doel op zich
Stap terug naar 6 is eigenlijk pauzeren van de hobby
Ben er eigenlijk al uit
Nog niet in staat om stap te nemen
3 Fixed
Breitling is trouwcadeau
Speedmaster Mark Ii is vintage, cadeau van mijn vader
Staudt is een blijvertje
+3
Longines Heritage Limited als Dresser
Omega Master 300 Co-Axial als Diver
Zenith CP-2 als Pilot