Jouw collectie op één foto deel V

Downsizen is geen slecht idee denk ik, en wat je hierboven noemt is wel een hele fraaie 6-piece! :sunglasses:

De Omega is heel mooi, maar de Polaris wint het bij mij, die is echt top. Ik weet dat @Myspeedyworld zijn nieuwe laatst te koop gezet heeft, maar uiteindelijk toch weer uit de verkoop gehaald heeft. Misschien hem eens een PB sturen als je dat idee door wil zetten.

3 likes

Een goede stopwatch Leonidas (on topic) sportinstucteur met een Casio edifice bt en psycholoog met edox horloge doen wonderen.

1 like

Jij niet alleen, ik ben nu al 3 jaar bezig… nu weer terug op 93 (lang leve Corona). Diep respect @broederbill.

1 like

It’s time 4 10000 followers.

3 likes

Die snap ik heel goed. Al zou ik die blauwe Zenith dresser heel moeilijk kunnen laten gaan, zo mooi is die :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Klinkt als een heerlijk 6 tal. Nu die Omega nog ff inwisselen voor een Polaris :slight_smile:

13 likes

@Rolopalooza

Eerst de zeytona sport, dan de tri colore wisselen met de nieuwe tricolore.

Die nieuwe kast en lugs zijn zoveel mooier :grin:

.

30 likes

Zo dan… Inderdaad.
Had dit even gemist. Wat een vooruitgang, heel gaaf

1 like

De die hard elmprimero tri colore fans van het eerste uur willen natuurlijk ook deze nieuwe kast.

De oude kast is echt ‘bulky’

Nietwaar @Erik11? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:laughing:

Maar de rest van het verhaal klopt wel zo ongeveer :ok_hand: Eerst maar even rustig op 2 incommings wachten.

Deze kan nog wel even voort

15 likes

11 likes

Ai die Rolex Explorer 1 die je laatst nieuw bij S&C gekocht had heb je al na een paar maanden geflipperd?

Waar haal je de wijsheid vandaan dat ik een Explorer I gekocht heb laatst? Ik heb nooit een Rolex Explorer I nieuw gekocht bij de AD. In 2019 wel eentje hier tweedehands op het forum van een ander lid, maar na 3 weken verkocht omdat er een splinternieuwe Submariner 114060 bij de AD lag met mijn naam erop…
Ik heb wel nu ruim een week geleden een nieuwe Rolex Explorer II 226570 gekocht bij de AD, maar die ben ik zeker niet van plan om weg te doen…

5 likes

Een klein geintje :innocent: U reageerde gisteren zo in t Rolex topic

Een update op de “collectie” is wel weer op zijn plek.

• Grand Seiko SBGX063
  • Garmin Instinct Solar in de kleur Flame Red

Ten opzichte van even geleden wel weer wat gekrompen naar slechts twee modellen.

10 likes

Een plaatje dan maar met geleende foto’s, omdat mijn fotoskills te wensen over laten.

40 likes

Prachtig :heart_eyes:

Die Omega is ook echt tof. Welke is dat?

Omega Museum Collection Racend timer. Als je graaft, dan vind je hem nog op de website.

3 likes

Flink de JLC in gegaan! Die polaris is heerlijk :+1:

2 likes

Gevonden. Heel tof en bijzonder

1 like