Jouw collectie op één foto deel V

Mooie collectie. Er was een tijd toen had je meerdere Grand Seikos toch, volledig vanaf gestapt?

1 like

Dat klopt inderdaad Michiel. Nog steeds een prachtig merk en ik sluit voor de toekomst een GS zeker niet uit.

1 like

Je kunt altijd nog je auto verkopen en Volvo gaan rijden…

4 likes

Speedy reduced er weer in!

44 likes

Lekker setje wel. Tudor Genève vervangen voor een nieuwe Tudor Royal Day-Date in het blauw?

De Tudor Genève heeft qua dial layout vrij veel overlap met de Alpinist

2 likes

Gaaf! Ik mis mijn speedy reduced ook! Wellicht ook maar weer ergens een mooi exemplaar scoren! Of toch even sparen en de nieuwe pro halen…

1 like

Tudor Royal doet me eerlijk gezegd niets :grimacing:. Vind het geen mooi horloge. Ooit misschien toch weer een datejust in de plaats van de 1926, maar momenteel zeker nog geen sprake van

Mooie collectie weer! Die Speedy maakt het wel af. :ok_hand:

1 like

Echt één van de toffere verzamelingen op HF. Je Zeniths en Breitling zijn zo gaaf.

1 like

Ik wordt echt gek van het feit dat ik nu m’n YM niet even kan pakken. Maakt dat je ze niet thuis hebt het nou leuker op de lange termijn, of niet? Ik moet er erg aan wennen merk ik. (en nog geeneens een week onderweg…)

2 likes

Went vanzelf. Ik vind het wel lekker dat alles extern ligt.

2 likes

Godsamme. Wat Ruben zegt; jij, @Rolopalooza @tompj en @ElChueco hebben de tofste verzameling. Helaas geen segment waarin ik me comfortabel voel maar damn neef :ok_hand:

10 likes

Leuker!

Daardoor mis je soms iets maar ga je des te meer waarderen wat je wel hebt!

Naast wat je niet tot je beschikking hebt :rofl:

2 likes

Laat ik tussen alle prachtige verzamelingen hier maar weer eens mijn oud spul posten :slightly_smiling_face:. Het was even kort samen, maar is inmiddels grotendeels weer terug naar de externe kluis.

63 likes

:drooling_face:

1 like

Watertanden….

1 like

Ik moet eigenlijk ook maar weer eens een collectie overzicht maken. Heb echt veel teveel shit inmiddels.

3 likes

Potverdikkie, ik heb niet eens zoveel met vintage maar van deze collectie ga ik zelfs watertanden :ok_hand: heel heel erg gaaf. Vooral die blauwe certina springt eruit :drooling_face:

1 like

Er zijn veel mooie verzamelingen hier. Zeker deze heren. @anon59165879HF en @Slin zn Citizens mogen er ook zeker zijn :sunglasses:

4 likes

Hmmm, het zijn zeker hele mooie high end verzamelingen. Maar er zijn wel meer mensen met mooie sets hoor. Kijk maar eens wat voor moois er in de vintage hoek van het forum voorbijkomt. Ook kan ik erg genieten van mensen met mooie Seiko’s niet alles hoeft Rolex of duur te zijn.

4 likes