Jouw collectie op één foto deel V

Leuk om te horen! Grappig dat jouw voorkeur uitgaat naar het goedkoopste horloge :joy:. Andersom heb ik al tijden het plan de overstap naar modern te maken, maar het komt er op de een of andere manier steeds niet van. Wellicht binnenkort maar eens gaan snuffelen bij een Nomos verkooppunt.

Precies!

Hele simpele Seiko’s, maar toch vind ik het leuk om ze te hebben aangezien mijn collectie weinig deze richting in gaat.

10 likes

En dan kom je achter dat vintage toch cooler is en meer karakter heeft. En dat voor een fractie van de prijs :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dat zou zomaar kunnen :joy:.

1 like

Ik kan er naar blijven kijken, wàt een coole set is dit zeg! :+1:

1 like

Echt een droomverzameling.

1 like

Dus dan koop je neovintage rolex :stuck_out_tongue:

2 likes

Oh zeker.

Maar die springen er voor mij uit, vandaar dat ik roep dat het de tofste sets zijn. Ik kan en wil daar ook niet aan tippen hoor en er zijn zeker meer mooie collecties :v:

2 likes

Bij toolwatches, met name duikers, is het anders. Moderne sub is goedkoper dan vintage maar een vintage DJ is goedkoper dan een moderne. Maar goed dat hoef ik jou niet te vertellen.

Dank!
En @Bob

Realiseer me eigenlijk nu pas dat dit best in een korte tijd is opgebouwd.

Eea gaat natuurlijk niet over 1 nacht ijs.

De Breitling 817 heb ik als langste in bezit. 2018.
Daarna de 116600 Sea dweller ook 2018.

-Bouwjaar 2016. Verkocht in 2017 door ome sjoap-

1 like

Waarom? Die Tudor die hij heeft is echt veel mooier :man_shrugging:

Als je zo’n vintage daytona weg doet kan je er een leuke collectie voor terug halen :innocent:

Ik vind beide tudors niet fantastisch. Denk upgraden naar vintage datejust heel vet zou zijn.

Lekkere set zeg

1 like

Thanks! Jij hebt anders ook hele gave modellen :ok_hand:t2::smiley:

2 likes

Dankje! Geprobeerd lekker veelzijdig setje op te bouwen. De speedy was wel echt ontbrekend

2 likes

Sodeknetter

1 like

Mooi man. Mag je trots op zijn

Indrukwekkend. Kwam er gelukkig op tijd achter dat spiegels aan beide kanten staan. Waar hebben we het over 200+ horloges?

Thanks! Tegenwoordig nog maar 2x Citizen Signature :wink: Maar tof vind ik ze nog altijd!

2 likes