Jouw collectie op één foto deel V

Zijn gewoon de open glazen deurtjes. Geen bewuste opstelling. 139 horloges in de kast. Bovenop stuk of 8 in mapjes
Onder in mijn kledingkast nog iets van 45 horloges en nog wat zakhorloges/stopwatches

3 likes

Squale, Breitling, Tissot.
That’s all there is…

21 likes

Hoe bevalt zo’n open heart? (zo heet dat toch?)

Blijven gewoon tof :ok_hand:t2::blush:

1 like

Goed, ik vind het wel iets hebben bij dress watches, zo met dat kloppende hart centraal .

En aangezien mijjn echtgenote mij deze cadeau heeft gedaan, is het nog wat betekenisvoller ook.

Heerlijke set! Genieten hoor :ok_hand:t2:

1 like

Diepe diepe buiging

Zet er anders ook nog even je adres bij. Dan kunnen diegene die hier meelezen met mindere bedoelingen ze vanavond nog even ophalen :wink:.

Hear hear. Mijn partner is zich kapot geschrokken omdat ze nu denkt dat ik een nieuw doel heb.

De koffie staat klaar.
En maak je geen zorgen. Mijn collectie is monetair gezien niet heel indrukwekkend.
Ik denk dat er HF leden zijn die per maand horloges flipperen die het 10- voudige waard zijn.
Oh ja,en ik heb een hele lieve Dobermann die Peter de Grote heet.

4 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

Nou dat klinkt eigenlijk best gezellig.

Groeten aan Peter :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je bent welkom om horloge-koffie-bezoek te doen.
Regio Rotterdam :wink:

1 like

Wat een geweldige collectie.
Super gebalanceerd, niet voor de hand liggend maar toch met een duidelijke lijn erin.

Echt top!

1 like

De tandjes wat mooi!
Die UG en de Buren bi-compax springen eruit voor mij.

2 likes

Tnx! Ik kijk altijd met ontzettend veel plezier naar jouw horloges :drooling_face:.

1 like

Hoe bevalt de Bluesey? Ik overweeg m ook, maar hij is wel redelijk aanwezig. Nietwaar?

Goeie collectie hoor. Goede variatie en de Batman voor de sub vind ik een goede switch :wink:

1 like

Ja, dat is wel een dingetje.
Om iedere dag te dragen zou ik hem niet kopen, maar voor “erbij” is hij geweldig :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Ik vind hem door de witte tekst zoveel gaver dan zijn voorganger. Klein detail, groot verschil.

1 like

En jou kennende waarschijnlijk ook de smallere lugs :slightly_smiling_face:.
De band en dus ook de sluiting die breder zijn vind ik overigens geen verbetering.

1 like