Jouw collectie op één foto deel V

Denk dat ik mijn naam maar verander in gewoonhenman.

Geen zorgen meer met deze.

15 likes

Heerlijke set zo! Fijn om de Speedy weer terug te zien in de collectie :+1:

1 like

Het afgelopen weekend had ik het grootste gedeelte van de collectie in huis.
Dus voordat alles naar DNK ging, nog even een snel familieportret:

Ik ben heel tevreden met de diversiteit. Met name de Zenith maakt het helemaal af.

67 likes

Van:

Naar:

Nu zeer waarschijnlijk iets totaal anders incoming naast de SD4K dus spannend!

11 likes

Geweldig!

1 like

Very nice :drooling_face:

7 likes

Dit is wel echt een heerlijke collectie. Enige wat voor jou nog interessant zou kunnen zijn zou een Patek Philippe zijn. Voor de rest heb je alles al wel covered en uitgespeeld.

5 likes

Geweldig, en voor mij dan vooral het 4-tal Lange, Vacheron, JLC en Zenith :ok_hand:.

1 like

Er is zoveel meer dan de mainstream. Echt, zoveel.

6 likes

Patek hoeft niet mainstream te zijn. Maar hij heeft al Vacheron Constantin en een Lange. Een mooie Calatrava witgoud met grijze plaat of iets dergelijks zou niet verkeerd er tussen staan.

Zeker, maar dat is iets anders dan wat je zei toch?

1 like

Daarmee bedoel ik te zeggen dat hij al meer dan goed vertegenwoordigd is. Een normale Tudor of Omega of wat dan ook zou niet echt wat toevoegen mijns inziens. Hij is mijns inziens over een bepaald niveau heen dat er weinig beters of mooiers meer bij kan. Merendeel zal in het niet vallen vergeleken met de rest van de collectie. En dat is een heel groot compliment. Echt werkelijk waar een prachtige uitgebalanceerde collectie. Al overwogen om de Universal Genèva te vervangen voor een UG polerouter? Dat zou ook nog een schitterende model zijn. Dit huidige model zegt mij niet zo veel maar is uiteraard wel erg mooi. Frisse witte plaat.

Je zegt vaak iets anders dan je bedoelt geloof ik.

5 likes

Of een groot deel van de mensen vult dingen zelf voor mij in in plaats van gewoon even goed te lezen.

Ik wil je nog wel een keer quoten, maar dit leidt vrees ik nergens toe. Ach ik doe het toch.

3 likes

Gewoon niet waar, als je eenmaal high end hebt, betekent dat niet dat de rest niet leuk meer is.

6 likes

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het qua uitgebalanceerde collectie zoals ie nu is lastig is nog wat zinnigs toe te voegen. Behalve Patek Philippe. En dat is uiteraard mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn en dat is prima. :+1:

Ik ga zelf deze week een Casio G-Shock GA2100 ophalen. En daar ga ik super blij mee zijn. Dus ik zeg helemaal niet dat het goedkopere spul niet meer leuk is.

Ik heb het hier over de samenstelling van deze 8 piece collectie en geef daar mijn mening en goedbedoelde advies over.

1 like

Er is zoveel meer dan de merken met dikke marketing.

Doe mij deze please…

14 likes