Jouw collectie op één foto deel V

Ja zeg. Die heb je ook in een kleine versie…
Maar ben bang dat je dat niet bedoeld. :see_no_evil:

Nee… gewoon 44mm :slight_smile:
Wil geen due.

1 like

Staat top!

1 like

Erg mooi :smiley:

Je zou gelijk moeten hebben maar toch heb ik ervaren dat als ik eenmaal begin aan horloges in een duurder segment, ik heel snel mijn andere horloges gaat ervaren als “minder”. Super stom hoe dat werkt. Horloges waar ik eerst heel blij mee was kunnen door de aankoop van 1 aanzienlijk duurder horloge ineens de horlogedoos niet meer uit komen en op de nominatie komen te staan voor verkoop.

Niets aan toe te voegen, heerlijke set :ok_hand:t2:

2 likes

Mooi eerste wereld probleem :grin:
Fraaie collectie. De Nomos Orion (wit) spookt als dresser ook in mijn achterhoofd. Ik probeer op alternatieven te komen in die prijsklasse, maar kan er geen bedenken…

2 likes

Ik ook niet. Beter wordt het niet voor dat geld.

2 likes

Wat @tompj al zegt. Beter word t niet. Merk biedt veel bang for the Buck

Ultieme dresser van meer dan 1k niet duurder dan 2k?

Nomos Orion. Heb de 35 mm twee keer gehad. Deze versie. Plaatje ff voor de sfeer.

En deze spookt door mijn kop.

Jaja de pink. Zeer lichte tint. Zie je bijna niet

12 likes

Ik denk dat hij er zeker een keer moet komen. Dan wel naast een GS Snowflake die ik ook als dresser draag (in een kantoor omgeving, omringd door Apple watches). Zo’n roze plaat is wel gaaf. In tegenstelling tot de gemiddelde HF gebruiker ben ik een sucker voor datumvelden. Bij de Orion trek ik dat datumveld alleen wat minder…

Leuke collectie als je 1 g-shock uitzoekt, (tweede van links boven) de rest weg doet en zo een 3 delige collectie overhoudt.

Het is maar mijn mening en geen kritiek. :wink:

3 piece collectie werkt niet voor mij. Heb dat al 48 keer geprobeerd… Nee, ik vind ze allemaal tof op hun eigen manier, eerlijk gezegd…

2 likes

18 likes

Dan verkies ik toch de GS SBGX319.
Is dan wel net 2k, maar dat is voor mij de ultieme dresser.

1 like

38 likes

Echt heerlijk!

1 like

Super collectie! De Buren springt eruit voor mij.

1 like

Lekker gevarieerd

1 like

Onverwachte update. Je gaat kijken naar een Datejust en komt terug met een 18kt gouden dresser. Toen ik hem zag moest ik hem hebben als dresser in de collectie. Ja waarschijnlijk een redial maar ben niet zo een purist. Mooi om eens te proeven aan een gouden kast. Dus van de pols van iemand anders gekocht.

Zo kan het gaan…

53 likes

Mooie aanwinst!
Super set zo.

1 like