Heb je een naamswijziging ondergaan?
Viel mij ook op
Dat kun je weglaten. Of bij de rest ook toevoegen want die zijn natuurlijk ook allemaal vintage geïnspireerd
@Myspeedyworld thfmfkam043
Nog een voordeel dat je niet gelijk ook he avatar hebt gewijzigd anders was ik je compleet uit het oog verloren.
Mag je nieuwe aanwinst er niet bij
Die nieuwe aanwinst (Casio G-Shock GA2100) zit samen met de Citizen NY0040 en de Seiko 5 SNKL43 en de Casio F91w in de side collectie. De Hamilton is een wisselspeler. Zou er eigenlijk op termijn nog een Doxa Sub300T Caribbean bij willen…
Als dat het geval is dan gaat de Hamilton weer naar de side collectie.
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt. Wanneer is iets ‘side collectie’ en wat is het verschil. Andere doos of zo?
Het is makkelijker dan je denkt haha. Wil niet meer dan 8 horloges in mijn hoofddoos hebben. Dat vind ik te druk. Dan gaan ze daarna in doos twee. Maar dit zijn vaak wel automatisch de goedkopere/meer beater horloges.
Heeft het dan puur te maken met hoe duur de horloges zijn?
Nee maar wel met de balans. Een casio F91w ligt beter in een doos naast een Citizen NY0040 Promaster dan tussen twee Rolexen in.
Collectie flink uitgedund en nu even kort met z’n allen bij elkaar op de foto. Deze week de nieuwe watchrolls binnen gekregen.
Klinkt een beetje dubbel, je zegt dat je maximaal 8 horloges in de horloge doos wil hebben, dus koop je een extra horloge doos voor alles wat daar buiten valt
Heb jij nou zowel een 41 als een 36 DJ?
klinkt comfy
Schitterende collectie! Lekker veel Rolex dus dat is sowieso helemaal top natuurlijk. Wel veel overlap tussen beide Datejusts. Nog overwogen om er een op een Oyster band te zetten?
Iedereen beleeft het anders en ik kan het ergens wel voorstellen. Dan spreekt de aanpak van @tompj mij meer aan. Gewoon lekker die Timex Snoopy naast al het high end spul
Nee zijn beide 41mm
Whahaha, dit slaat (vind ik) echt nergens op.
Juist mooi als bijvoorbeeld een Casioak tussen een Zenith El Primero en Rolex Submariner zit, zoals bij mij
Het is gewoon een doos, met horloges, in een kluis. Het maakt natuurlijk niets uit wat er naast wat ligt.
Wacht ik pak nog even koffie …