Jouw collectie op één foto deel V

Is ook prima, alleen ik wil niet meer dan 8 horloges in mijn main box, dus dan krijg je automatisch al zo’n scheiding.

1 like

Chips, bier… Is it Friday? :joy:

1 like

Regel jij een kaasplankje?

Goed idee! Kaas stengel altijd +1

7 likes

De twee DJ’s overlappen elkaar, maar hebben een speciale betekenis. Vind dat de DateJust het beste tot zijn recht komt met jubilee in combinatie met een fluted Bezel. Een oyster band zou ik alleen doen in combinatie zonder fluted bezel

3 likes

Precies mijn punt :wink:

1 like

Niet de gehele collectie, maar de 3 topstukken :sunglasses:

35 likes

Mijn buurman heeft exact hetzelfde.

Doet dat met zijn defender en 911. Die mogen niet bij elkaar in de garage. En dan heeft die ook nog een Volkswagen. Die mag alleen onder een separate carport. Want oei. Niet mixen. Slechte balans.

Toolcar vs sportscar vs daily beater

Inmiddels hebben ze daar 6 garages :see_no_evil:

15 likes

2 likes

Serieus? Dat kan inderdaad niet samen: Engels en Duits.

Ik zou die Duitser in een andere straat parkeren :rofl:

4 likes

En nu ik erover nadenk: Ik heb enkele horloges in aparte doosjes gedaan… Maar waar heb ik die doosjes nu gelaten? :thinking::roll_eyes:

3 likes

Is t nog te vroeg voor popcorn ernaast?
:upside_down_face:

1 like

Balans is alle horloges met een roterende bezel en dezelfde indices in één doos?

1 like

Laten we dit nou niet doen. :stop_sign:

2 likes

Ik snap Ralph wel. Ik heb zelf ook mijn side ̶s̶h̶i̶t̶t̶e̶r̶s̶ pieces in een aparte doos.

Leven en laten leven…

oid.

13 likes

Ik snap het ook wel. Doe het zelf met vrijwel alles. Zelfs mijn kinderen slapen in aparte kamers

12 likes

Ik ga even koffie zetten. Niet met mijn hoofdapparaat, maar met het bij-apparaat.

16 likes

Het is zondag, dan mag het hoofdapparaat wel toch?

2 likes

net als de side chick, ook in een ander huis.

17 likes

Die is voor de dinsdagmiddagen. Maar dat lijkt me logisch.

2 likes