Jouw collectie op één foto deel V

Ik snap onze Ralph wel eerlijk gezegd. Ik heb hier ook een doos met allerlei “klein grut”. Swatches die ik heb gekocht op vakantie enzo. Die beschouw ik niet als onderdeel van mijn “horloge-collectie” maar zijn meer hebbendingen.

Is het hautain als ik die niet als onderdeel van de collectie beschouw?

9 likes

Zeker en vast! Die omega en breitling zijn top!

1 like

Stand van de collectie na verkoop van de OP:

Tevredenheid voelt prettig. Kijken hoe lang het duurt.

43 likes

Exact dit dus! :point_up_2:t3:

4 likes

Hier hetzelfde.

Nee hoor, een ieder mag dat, behalve RLC aan de reacties te zien.

3 likes

Maar weer even alles erbij gepakt. Nu ik dit zie weet ik niet of er nog wat blauws bij moet.

Zoals bijv een blauwe sea q of de Defy al zal die tint weer anders zijn. Is iets zwarts momenteel niet beter voor de balans? Met in t achterhoofd gehouden dat de sbgv 225 te koop staat

Polaris no date deed me gisteren niet veel.

Wellicht dat een Hentschel wat gaat worden? Zwarte sea q is ook nog een optie. Nog suggesties is t segment tot een 9k wat jullie aanraden? Blancpain is me te ‘grijs’ in de 38 mm

Heb een lichte voorkeur voor iets sportiefs.

38 likes

Zeker niet. Alleen voor die kleine miezerige zuurpruimen hier wel. But who cares.

Ik ook.
Seiko, meistersinger… Paar van dat soort euh, bijvrouw-horloges voor af en toe.

3 likes

Precies dit dus

De SeaQ in groen :ok_hand:

9 likes

Dat is idd een goeie suggestie. Over een aantal weken ben ik in een stad waar drie juweliers t merk hebben. Kan altijd ff kijken of die er ligt om eens te proberen

1 like

Daar hebben ik en een aantal anderen je al van tevoren voor gewaarschuwd, maar heb je de date versie ook gepast? Aangezien die dus echt héél anders is.

2 likes

Ja!
De Polaris Date (echt een wereld van verschil met de no-date)

15 likes

Nee ze hebben t merk niet standaard daar liggen. Ze wisten ook niet of de tint van de date/no date anders is. Maar goed over een paar weken mag ik weer los. Eens kijken of ik m daar tegen kom maar met een ik dacht een 5 tal ad’s in die stad die t merk voeren lijkt me wel dat ze m daar hebben liggen.

2 likes

Prachtige collectie, misschien de two tone Sea Q vraag @DVR maar :smiling_face_with_three_hearts::heart::heart_eyes:. Alleen dan liefst in 39,5mm en doorkijk venster voor het uurwerk… Als die toch eens uit zou komen, is mijn endgame beslist. Enige andere dat ze zouden mogen aanpassen is taper op de band zo te zien.

Die collectie schreeuwt echt om een Polaris Date.

2 likes

Zoals aangegeven. De Polaris date :ok_hand:t2:

Daarna de Reverso eruit en mijn kant opschuiven. Blauw is zo 2020. Groen is hip :sunglasses:

5 likes

Precies!

Genieten van de dingen die je hebt ipv die je niet hebt. Mooie set :ok_hand:
En die DJ is werkelijk het einde.

2 likes

Hij mag dat ook. Maar we wisten niet dat dat een side collectie heette. :sunglasses:

4 likes

De date is echt een heel ander horloge dan de nodate.

Zit niks anders op dan te gaan passen :see_no_evil:

2 likes