Ik snap onze Ralph wel eerlijk gezegd. Ik heb hier ook een doos met allerlei “klein grut”. Swatches die ik heb gekocht op vakantie enzo. Die beschouw ik niet als onderdeel van mijn “horloge-collectie” maar zijn meer hebbendingen.
Is het hautain als ik die niet als onderdeel van de collectie beschouw?
Maar weer even alles erbij gepakt. Nu ik dit zie weet ik niet of er nog wat blauws bij moet.
Zoals bijv een blauwe sea q of de Defy al zal die tint weer anders zijn. Is iets zwarts momenteel niet beter voor de balans? Met in t achterhoofd gehouden dat de sbgv 225 te koop staat
Polaris no date deed me gisteren niet veel.
Wellicht dat een Hentschel wat gaat worden? Zwarte sea q is ook nog een optie. Nog suggesties is t segment tot een 9k wat jullie aanraden? Blancpain is me te ‘grijs’ in de 38 mm
Dat is idd een goeie suggestie. Over een aantal weken ben ik in een stad waar drie juweliers t merk hebben. Kan altijd ff kijken of die er ligt om eens te proberen
Daar hebben ik en een aantal anderen je al van tevoren voor gewaarschuwd, maar heb je de date versie ook gepast? Aangezien die dus echt héél anders is.
Nee ze hebben t merk niet standaard daar liggen. Ze wisten ook niet of de tint van de date/no date anders is. Maar goed over een paar weken mag ik weer los. Eens kijken of ik m daar tegen kom maar met een ik dacht een 5 tal ad’s in die stad die t merk voeren lijkt me wel dat ze m daar hebben liggen.
Prachtige collectie, misschien de two tone Sea Q vraag @DVR maar . Alleen dan liefst in 39,5mm en doorkijk venster voor het uurwerk… Als die toch eens uit zou komen, is mijn endgame beslist. Enige andere dat ze zouden mogen aanpassen is taper op de band zo te zien.