Jouw collectie op één foto deel V

En dan de groene Reverso terug kopen ipv de blauwe :innocent:.

Nee sorry de Reverso gaat nergens heen. Ook de komende tijd niet :wink:

1 like

Hier mag zeker een IWC bij, zijn er op het moment verschillende met mooie manufactuur uurwerken in die prijsklasse…

1 like

Ooh, dat vond ik even niet terug in je reactie

Ach, en whats in a name?

:slightly_smiling_face:

Volgens mij ben ik in de war. Ik dacht dat jij een Daytona en een Hulk in de collectie had? Of zit die in de hoofd box en is die je box met shitters? Wat ik wel weer begrijp.

2 likes

Gewoon vermoeidheid denk ik :wink:

:point_up_2:

Daytona, Hulk en OP zijn weg. Coke, AK en JLC ervoor terug. Er is vrij veel beweging geweest inderdaad :innocent: Ben gewoon óm v.w.b. deze generatie Rolex en de JLC is een unieke knaller op zich.

Die liggen verspreid door het huis. Zowel horloges als de kinderen.

4 likes

Zoiets:

?

4 likes

Denk het ook. Dank voor de update! :sunglasses::+1:

1 like

:scream::scream::scream:

1 like

Thanks voor de suggesties.

JLC Polaris no date ga ik zeker mee nemen.

GO Sea-Q green ook.

Intussen heb ik ook niet stilgezeten en heb binnenkort een afspraak bij

Ik vind de h2 een tikkeltje sportiever. H1 meer dresser. H2 hebben ze zowel in lichte en donkere wijzerplaat. H1 met donkere wijzerplaat word een build to order levertijd een 4 tal maanden

1e uurwerk foto tikt in de h2 en tweede met oa goldchatons extra in de h1

10 likes

Ik ben helaas niet van t bi color. Vast ook te krijgen in staal. Dank voor de suggestie

Iwc heeft momenteel niks wat ik zou kunnen overwegen. Portugieser 40 is dus te groot voor me. Jammer. De flieger le petit prince draag helaas nog groter, dat heb ik vorig jaar al ondervonden. Dus als je nog suggesties hebt, geen chronograaf, hoor ik dat graag :grin:

1 like

Nog nooit gehoord van dit horloge. Kun je er meer over vertellen? Ziet eruit alsof het 20.000 euro kan kosten maar 2000 zou ook goed kunnen.

2 likes

De h2 begint bijvoorbeeld ongeveer bij €5500

De H1 een ongeveer 9k.

Ik ken t merk al een ca 2 jaar. Hingen toen posters op Hamburg.

Door t gedoe iig in Nederland met de grote ad’s in Nederland zowel Rollie en niet Rollie gerelateerd ben ik ook serieus in ‘ independent’ klein merken land aan t koekeloeren

Of t t geld waard is tsja. Op uhrforum bestaan tegenstrijdige meningen. En als ik een grote vraag heb. Eigenaar is ook geen 30 meer. Hoe moet t met t servicen als t merk ooit op houdt te bestaan om whatever reden??

Die vraag ga ik zeker stellen. Want als de klik er is met een van de modellen staat een eventuele aanschaf met die vraag. T is geen basic ETA/selitta wat hier in tikt……

Leesvoer op de website van hun.

3 likes

Ik ga de vraag toch even uitzetten bij de horlogemakers hier.

Heren @PeterLC @vouwfietser. En ik zal wel iemand vergeten

Heb even jullie mening nodig.

De Hentschel uitwerken zijn gebaseerd op Anton Schild uurwerken. Is dit voor de gemiddelde horlogemaker te doen of is dat een wespen nest? Aka ‘finger weg’

Mijn huidige collectie. Na een korte bevlieging van de Omega Seamaster Sedna waarvan het geld nu dus weer in het horlogepotje zit omdat een Rolex toch blijft lonken.

Een Rolex Submariner (41mm) lijkt verder weg dan ooit dus ik ga dat idee in de koelkast zetten. Maar ik ben nu wel aan het oriënteren op een Rolex DateJust 36mm fluted op jubilee. Welke dial daar moet ik nog over nadenken. :thinking: Het zou mijn eerste Rolex worden. :100:

28 likes

Waarom? Zou daar toch voor gaan… dan ben je daarna klaar.

2 likes

Zeker. Even instagram pluggen he

1 like

Qua maatvoering denk ik beter passend! Goede keuze.

1 like

Prachtige set zo!

Een Polaris date zou inderdaad goed staan ertussen.

Zo veel mooier en ook wat stoerder dan de no date.
Verhoudingen zijn beter door de grotere markers en cijfers.

7 likes

Omdat ze bij de AD gewoon niet-niet verkrijgbaar zijn en het zelf bij de grijze handel al moeilijk-moeilijk is. Dus ik ben het een beetje… zat.
Maar het blijft wel mijn grail! Dus wie weet iets voor 2022.

1 like