Ben het me je eens. Ik wil er ook graag een maar no way dat ik de huidige grijze bedragen ervoor ga neerleggen.
Via AD is het gewoon onmogelijk
Ben het me je eens. Ik wil er ook graag een maar no way dat ik de huidige grijze bedragen ervoor ga neerleggen.
Via AD is het gewoon onmogelijk
Ga voor een seamaster, eerlijke/juiste prijs en in mijn ogen beter dan de sub (ceramische plaat, ceramische bezel, geen mercedes wijzers die je op elk allieexpress horloge ziet,…) . Enkel de band van de sub is beter. Maar om daarvoor 5000€ meer neer te tellen?!?
Heb ik gehad he. Maar het ligt aan mij hoor, zeker niet aan de Seamaster wat idd een schitterend horloge is en onwijs goed gebouwd.
Maar mijns inziens niet te vergelijken met een Submariner. De Sub heeft mijns inziens een veel cleaner, mooier en tijdlozer design. Submariner is perfectie. Seamaster is leuk, maar kan zo tien punten opnoemen waarvan ik denk Omega dat had je beter kunnen doen.
Over de vorige versie Submariner is ook wat wat op te merken wat mij betreft.
De looks is puur persoonlijke smaak.
Maar die 10 punten kunnen nooit dat grote prijsverschil verantwoorden vind ik…
Beide prachtig
De bezel inlay van de Submariner is alles behalve symmetrisch.
Dan doet deze Omega dat veel beter
Die linker heeft obesitas!
Lugs zijn veel te dik.
Rolex heeft dat niet voor niets veranderd.
@rlc ziet dat zelf ook wel als ‘ie eerlijk is.
De Rolex Datejust (nieuw) trekt mij het meest in het donkerblauw/zwart. Echt tof!
Vintage vind ik een ander verhaal, dan zou ik in de richting van een lichte plaat gaan.
Oh, dat scheelt
Jij bent grappig
Lees wel vaker dat men hun eigen horloge ‘goedpraten’ tot het horloge er is dat ze wilden. Daar is Ralph zeker niet de enige in.
Persoonlijk vind ik de tapering van de nieuwe minder mooi. Glas vind ik wel beter en het uurwerk.
Dus ik blijf nog steeds de oude mooier vinden vooralsnog.
Ze hebben ook ooit gemeend de 14060 te moeten wijzigen in een 114060. Vergissen is menselijk
Beide zijn echt schitterend. Allebei geen straf. Denk als puntje bij paaltje komt en ik zou het telefoontje krijgen voor een nieuwe 124060 dan haal ik die braaf op en gaat de 114060 weg. Nieuwe uurwerk met 70 uur power reserve en anti-reflective coating aan de binnenzijde van het glas is wel top.
Ik ken heel veel liefhebbers die de maxi case de minst mooie sub vinden.
Zelfs Rolex vond dit ook. En een designmisser toegeven is niet erg.