Beide zijn zeker top!
Ik denk ook dat ik de nieuwe wel zou aannemen.
Maar wil hem nog niet graag genoeg om mij er voor op de lijst te laten zetten.
Ja, dat is aan de orde van de dag
Klopt… waarom denk je dat de SD4K maar 3 jaar gemaakt is…
Het was toch ook zo dat Rolex een beetje gedwongen werd met die maxi-case op de proppen te komen, omdat de trend naar groter-en-groter werd?
Goed punt. Denk dat niemand dat echt weet. Enige wat we lezen is dat die niet liep naast de ‘bulky’ sub.
Ps. Vergeet niet dat je destijds 3K meer moest betalen voor min of meer hetzelfde
Haha idd. Zo mooi was die.
De bulky sub heeft wat te forse lugs maybe, de sd4k was gewoon allround te dik.
De nieuwe of de oude 6 digit sub, ik moet vaak 3x kijken voor ik verschil zie. Vind ze beide mooi.
En zeker voor wat de gemiddelde eigenaar er mee doet… niks. In het zwembad enkel.
Kijk die nieuwe sub is gewoon mooier. Zou ik echt graag willen hebben. Het kan maar dan ben ik 12k armer
Ik heb beide keramische Subs gehad. En weer weggedaan. De 114060 al heel snel, dat was het echt niet voor me. Beide mis ik geen moment. Er is zoveel mooiers.
Klopt als ik de Polaris vergelijk met de Explorer dan is het gewoon zo veel leuker.
Maar Rolex heeft toch gewoon iets speciaals en “mis” er wel eentje soms in de collectie. De Explorer was wat te saai uiteindelijk.
Heb de perfecte rolex voor mij nog niet gevonden in ieder geval.
Zo een oude pepsi GMT is ook om te smullen
Ik ken die zoektocht. Een Rolex als ‘beater’ of alleskunner is heel fijn. Na mijn ‘zoektocht’, zat ik toch weer bij de Explorer.
Ik heb onlangs vandaag nog gezegd dat ik tevreden ben. Deze Daytona is echter wel errug prettig. Daar zou ik de hele handel voor ruilen.
Is dat je side collectie?
Nee, dit zijn de ‘vergeten doosjes’
Ik ben nu even lost wat nu precies mijn “side collectie” is en wat mijn “shitters” volgens het HF-protocol