Haha idd. Zo mooi was die. 
De bulky sub heeft wat te forse lugs maybe, de sd4k was gewoon allround te dik.
De nieuwe of de oude 6 digit sub, ik moet vaak 3x kijken voor ik verschil zie. Vind ze beide mooi.
En zeker voor wat de gemiddelde eigenaar er mee doet… niks. In het zwembad enkel.
Kijk die nieuwe sub is gewoon mooier. Zou ik echt graag willen hebben. Het kan maar dan ben ik 12k armer 
Ik heb beide keramische Subs gehad. En weer weggedaan. De 114060 al heel snel, dat was het echt niet voor me. Beide mis ik geen moment. Er is zoveel mooiers.
Klopt als ik de Polaris vergelijk met de Explorer dan is het gewoon zo veel leuker.
Maar Rolex heeft toch gewoon iets speciaals en “mis” er wel eentje soms in de collectie. De Explorer was wat te saai uiteindelijk.
Heb de perfecte rolex voor mij nog niet gevonden in ieder geval.
Zo een oude pepsi GMT is ook om te smullen
Ik ken die zoektocht. Een Rolex als ‘beater’ of alleskunner is heel fijn. Na mijn ‘zoektocht’, zat ik toch weer bij de Explorer.
Ik heb onlangs vandaag nog gezegd dat ik tevreden ben. Deze Daytona is echter wel errug prettig. Daar zou ik de hele handel voor ruilen.
Is dat je side collectie?
Nee, dit zijn de ‘vergeten doosjes’ 

Ik ben nu even lost wat nu precies mijn “side collectie” is en wat mijn “shitters” volgens het HF-protocol 
Dat is hetzelfde. De side shitters collectie.
Of de ‘ow, shit what a side collection’
Ik was iete te gretig met reageren. Dit is een Coke. Niet minder lekker overigens.
Gij het um ook nie vor list gekocht of wel jonguh?