Jouw collectie op één foto deel V

Side collection King Seikos.

Ja… ik kom 18mm bandjes tekort momenteel.

41 likes

Zo zeg :ok_hand:

1 like

Dat is wel baas…:sunglasses::+1:

1 like

Echt de allermooiste plaat voor een DJ, je ziet ze (te) weinig. Geniet van je mooie collectie!

Ppfff die GS doet er echt niet voor onder hoor! Draag je hem vaak of toch veel Rolex?

Draag hem regelmatig, maar draag m’n YM en OP het vaakst. Gek genoeg ben ik bij de GS veel huiveriger voor gebruikssporen vanwege de perfecte afwerking. De YM zit onder de krasjes omdat ik die veel draag en vanwege de hoogglans, maar daar vind ik het toch minder erg op de een of andere manier. Misschien ook omdat de YM 100% keeper is.

3 likes

De huidige staat, na een grondige evaluatie op basis van draagtijd. Nu rustig op zoek naar een mooie aanvulling.

Tudor Pelagos LHD is misschien een kanshebber, vanwege de “toned down look” van het titanium en de mooie wijzerplaat.
Alleen wellicht toch een beetje te fors :thinking:
Maar eens een keer gaan passen ergens.

Andere suggesties zijn welkom!

20 likes

Blauwe, groene of witte wijzerplaat? Misschien een kekke duiker?

2 likes

Zolang hij niet te shiny is, is dat zeker een optie.

Squale, Baltic, Oris zijn leuke merken vind ik.

1 like

Ik ga eens kijken. Als ze dan ook nog een titanium only versie hebben, dan kan het best wel eens wat worden. Thx :+1:

1 like

Ik blijf die glycine uber cool vinden. :star_struck:

1 like

Een Pelagos zou tof zijn ja maar die gaat de Sinn van de troon stoten ben ik bang.

Zelf vind ik de two liner de mooiste. Wijzerplaat is rustiger en je hebt lume bij de datum.

En ik vind hem door het titanium goed dragen. Ook al is hij groot.

8 likes

Ik denk dat dat wel meevalt. De Sinn is aanmerkelijk platter dan de Pelagos, en super nauwkeurige quartz. Oh en oliegevuld en gemaakt van u-boat staal.
Genoeg unieke kenmerken voor de nerd die ik ben.

Van de nieuwere Pelagos vind ik met name de 70 uur reserve interessant. Daarmee valt de 2 liner helaas af.

2 likes

Dit is het verschil tussen liefhebbers. De een is met name technisch geïnteresseerd en de andere met name qua vormgeving.

Leuk om te lezen en zien hoe we allemaal tot bepaalde keuzes komen. :ok_hand:
@Myspeedyworld

2 likes

Zeker waar, zo beleeft iedereen het anders. :+1:t2:

1 like

Seiko Marinemaster 300 (nieuw of oud?)

Seiko SPB143?

Tudor GMT?

14 likes

Die GMT is niet verkeerd :ok_hand:t3:
Leuke tip!

1 like