Jouw collectie op één foto deel V

Is dit een lesje Engelse spelling? :wink:. Of vindt je de GMT gewoon mooi? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het is een geschenk van God! Zo een tudor gmt.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wij snappen elkaar :rofl::+1:t2:

1 like

Een echte collectie is het niet. Maar ben wel blij met deze two piece. Wat mij betreft goed voor alle situaties.

Nu nog een Speedy erbij straks, gewoon omdat ze zo mooi zijn :smiling_face_with_three_hearts:

62 likes

Prachtig duo, beide toppers die mooi naast elkaar kunnen. Met de Speedy erbij wordt het wel wat veel zwart op staal, maar ze zijn wel tijdloos :slight_smile:

3 likes

Huidige collectie🙌

75 likes

Prachtig duo.

Misschien zou de Zenith El Primero chrono ook een mooie toevoeging zijn in plaats van de Speedy. Geeft wat meer kleur in je collectie. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik de Speedy ook heel hoog op het verlanglijstje heb staan.

3 likes

Ja ik begrijp wat jullie zeggen, heb hier ook over nagedacht,
Maar de explorer is gewoon perfect dus die blijft erin. En de Speedy is waar voor mij de interesse ooit mee begon en na het passen laatst weet ik het zeker: hij gaat er komen

Zou de Oris misschien ooit ter zijner tijd inruilen tegen een blauw BB58, daar kijk ik al lang met een schuin oog naar.

Als je puur naar kleur en variatie kijkt dan zou je de explorer kunnen ruilen met een zilveren DJ. Dan heb je een gevarieerde en meer variatie.
Of een GMT erin.
Of nog 1001 opties🙈

2 likes

Ik begrijp die hele roep om kleur totaal niet. Er zijn gewoon heel veel fantastische horloges met een zwarte plaat. Je kan makkelijk een verzameling hebben met alleen maar zwarte platen en toch elke dag van de week een horloge dragen die je een ander gevoel geeft.

Gewoon kopen wat je mooi vindt. Als dat toevallig alleen maar zwart is………… top! Niks meer aan doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Schitterende foto en mooie balans in je collectie! :+1:

1 like

Thanks! Soms een beetje onrust maar qua kleuren wel echt top zo!

1 like

Heerlijk trio! Lekker ook die verschillende kleuren wijzerplaten

1 like

Wat een top foto zeg!
Hulde.

2 likes

Teveel keuze inderdaad!

Ik ben ook begonnen met een 65, die ik ingeruild heb naar een zwarte BB58, om uiteindelijk toch weer eentje erbij te kopen. Ondertussen ook al een Speedy en een zwarte GS erbij, dus het ik snap je keuzes :sweat_smile:

Het is wel een leuke afwisseling, zeker op de zonnige dagen op eens een ander kleurtje om te hebben. Met strapwissels krijg je dat ook wel gedaan natuurlijk.

2 likes

Prachtige shot en mooie set! :ok_hand:

2 likes

Heerlijke foto en trio :star_struck:

2 likes

De huidige spullenboel

41 likes

Niet op aan te merken :joy::joy::joy:
Rolex dus altijd goed
Schitterend blauw van de Date Just

1 like

Heel mooi