Top!
Eindelijk eens iemand die er voor uitkomt van donker en staal te houden.
Top!
Eindelijk eens iemand die er voor uitkomt van donker en staal te houden.
Zeker, al zondig ik ook nog wel eens met een rubber bandje
Poeh…… ik zou die breitling inruilen maar de rest………
Mooie regenachtige zondagmiddag om eens de balans op te maken.
Op de Indus onderaan na (die een service moet) krijgen ze allemaal polstijd. Omdat het op één foto hoort in dit topic, heb ik mijn tweede box met een viertal opknappers er niet bij gezet.
Mijn favoriete horloges zijn de Tissot rechtsonderin en de Certina rechtsboven. De Seagull heeft me het meest verrast in positieve zin en kleeft soms weken achtereen om de pols.
Ik snap het sentiment, maar de hobby is 17 jaar geleden begonnen met de Breitling dus die heeft wel een speciaal plekje
Top trio, heel mooi
Zo een update van de status vanaf morgen. Less is more en ben eigenlijk weer terug zoals het was eind 2020…
Funds zijn weer aangevuld (Monaco erbij) en we zien wel. Genoeg om van te genieten dit en lekkere balans i.m.o.
Wederom een mooie set zo!
Eigenlijk alles wat je nodig hebt: een chronograaf, diver en dresser en een lekkere funky Monaco erbij.
Dankje. Ja helemaal mee eens. Eigenlijk de Pelagos een keer upgrade naar een 16600. Maar dat is niet echt een upgrade want Pelagos is fantastisch. Dus misschien ernaast.
Als ik een alternatief wil moet ik gelijk voor een 116600 gaan en die is niet echt haalbaar nu
Toch weer een verandering in de collectie, heel onverwacht een ontzettend mooie Breitling kunnen kopen
De Monaco moest daarom helaas eruit, maar die heeft 5 posts hierboven een mooie nieuw huis gevonden
Volgens mij zei ik ergens in Maart dat ik klaar was voor 2021…maar nu ben ik het écht!
Ik dacht even…huh?
Maar inderdaad. Dat is een hele mooie Breitling. Gaaf!
Hahaha ik dacht bij het plaatsen ook “dit lijkt taaltechnisch niet te kloppen” maar deze en de re-edition Navitimer (die @Rolopalooza heeft) zijn de uitzondering waarbij het kan/mag
Sinds ik deze Breitling anderhalf jaar geleden voor het eerst om had bij @Brick was ik eigenlijk meteen verkocht. Twee weken geleden kwam er eentje in mint conditie te koop, niet nagedacht maar meteen ervoor gegaan.
Wat ik leuk vind is dat van dit toch wel unieke horloge (wereldwijd zijn maar ongeveer 70 bekend) er nu 2 op HF te vinden zijn
Correct. Ook heel mooi!
Top set!
Heel cool hoe we samen een overlap hebben met maar liefst 2 horloges. De iconische sub buiten beschouwing latende
Geniet ervan!
Binnenkort maar een Breitling 817 gtg organiseren. Zal wel lekker druk worden!
Prachtig die Staudt !
StaudtS bedoel je
Neee ! Die Breitling is prachtig - wat een mooie aanwinst !