Jouw collectie op één foto deel V

Vandaar de tandenstoker

1 like

Wel eentje van goud.

Lekker divers en de hommage lekker dragen hoor :+1: Hamilton khaki is een mooi alternatief voor Seiko als je een fieldwatch zoekt en tevens redelijk betaalbaar (hier regelmatig in goede staat in het blauw)

1 like

Heb er erg zitten twijfelen tussen de khaki als fieldwatch maar wilde ook een net horloge… ben toch voor de presage gegaan omdat ik de hamilton toch wel klein vond.

De field watch van seiko is met 39,5mm eigenlijk wel mooi van formaat. 38 staat denk ik wat ielig en 42 vind ik veel te groot voor een fieldwatch.

Wel 80 uur gangreserve en mooie historie!

Qua diversieteit wil ik inderdaad proberen om geen 2 van de zelfde soorten horloges te hebben, vind het ook leuk gevarieerd zo.

Volgende week 2 jaar op het forum .Stoppen of een doos bijkopen ?

38 likes

Lekkere collectie hoor :+1:t2:

1 like

Dank u :wink:

Kom er maar in … Rxx

Upgraden in twee scenarios

Alle niet Zwitserse merken er uit muv de Grand Seiko en 1 icoon terugkopen
Alles eruit een een RLX icoon terugkopen

Problem met de doos opgelost

On Topic
Prachtige (Citizen) collectie
Voor mij is de Legend Diver het meest sprekend

1 like

Aantal verkopen en nieuwe bijkopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

[Alle niet Zwitserse merken er uit muv de Grand Seiko en 1 icoon terugkopen Alles eruit een een RLX icoon terugkopen]
Een RLX zal er niet komen denk ik ,wel een Omega Seamaster 300 of JLC reverso :roll_eyes:

1 like

Vandaag voor mijn verjaardag een prachtig
mooie horlogedoos gekregen van ‘Paul Design’. Erg blij mee. Prachtige kwaliteit. Het merk is niet heel bekend, maar kijk maar eens op internet. Ze maken werkelijk prachtige watchwinders en horlogedozen.

Paar foto’s.

En om on topic te blijven, bijgaand mijn collectie inclusief nieuwe horlogedoos.

28 likes

Ik vind het een heerlijke collectie zo met zijn 2’en!

14 likes

Ik denk inderdaad dat een speedy hierbij perfect zou passen, speedy en explorer als basis en daarnaast iets dat je gewoon leuk of funky vind

1 like

Lekker bandje op de DH!

1 like

Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag! :tada: :tada:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele mooie doos :+1:t2:

1 like

Mooie doos! Heb je daar een linkje van?

1 like

Van harte proficiat!

Prachtige doos en dito kast! :+1:

1 like

Ik vind een Zenith El Primero er veelzijdiger en wat kleurrijker erbij. Hebt al 2x zwart. Heb de Speedy en ZEP beide gehad en vindt de ZEP ook gewoon 10x mooier.

1 like

De website van Paul Design is wat brak en niet gebruiksvriendelijk.

https://pauldesign.com.vn/

Via Facebook krijg je een betere impressie. De eigenaar is rechtstreeks benaderbaar voor vragen. Hij zal ongetwijfeld ook op instagram zitten, maar daar heb ik geen account.

Als je Paul Design Watchwinders googelt kom je ook veel aanbieders van dit merk tegen, ook binnen de EU.

Als