Jouw collectie op één foto deel V

22 likes

Vet, ik adviseer een Seiko SKX :ok_hand:

1 like

Leuke dozen en winders, alleen de site is inderdaad wel erg slecht. Weinig foto’s, prijzen missen soms, navigatie is niet lekker, etc. Voor die prijzen wat het moet kosten zou je denken dat het toch een internationaal gerichte producten te zijn.

1 like

Ja de website is echt brak maar er zijn genoeg professionelere websites die de watchwinders en horlogedozen ook aanbieden. De mijne is ook gewoon via een webwinkel uit Frankrijk besteld geloof ik.

Mijn collectie overzicht op 8 foto’s :rofl:

83 likes

Wauw, mooi zeg :ok_hand:.

1 like

Lekkere set.

1 like

Kudo’s voor de G Shock :ok_hand: :ok_hand:

2 likes

Houdt de man met beide benen op de grond!

2 likes

Matig.

6/10, wmb.

2 likes

Exact, daarom doe ik mijn G Shock altijd extra om. Ik wil namelijk niet overkomen als een show off.

32 likes

Doe witte Seamaster knalt er lekker uit. Mooi ding!

1 like

Ik vind dit ook echt een heerlijke combi. Ik ben halverwege, nog ff sparen voor de andere helft :sweat_smile:

Beetje sprokkelen, deze kopen, € 20 klaar. Telt niet als een echte horloge box.

Is voor op reis. Trouwens is ook beter voor horloges met soepele leren bandjes. Op die rol krijgen ze ook maar een rare vorm.

2 likes

Best aardig, 6,4/10.
Lose the shitters.

2 likes

Mooi! Ik zou ze zelf kunnen hebben. Gek genoeg is de DJ het minst aantrekkelijk.

2 likes

Ha van groen naar zwart gegaan! :+1: stiekem toch beter nietwaar :sunglasses::+1:

1 like

Mooi mooi mooi. Niks meer aan toe te voegen!

Behalve een collage foto dan :rofl:

1 like

Die IWC! :heart_eyes:

1 like

Vind je ja? Die vind ik ook echt heel tof. Mede omdat hij lekker fout is. Ik denk dat de speedy en de explorer nu de minste polstijd hebben.

Beter durf ik niet te zeggen, wel makkelijker te combineren en toffer op rubber/nato:

De enorme zak geld die ik er bij kreeg hielp ook :rofl:

Ik ga binnenkort eens een mooie maken! Desalniettemin bedankt!

Heerlijk horloge ja. De bandenswapper van het stel.

7 likes