Mooie collectie, maar mis iets als een Hentschel. Weleens over gedacht?
Die staat even op on hold.
Waarom? Antraciet wijzerplaat was niet zo mooi als wit vorige week. Leuk jazekers. Maar niet blow me away. Vorig weekend hebben de defy en een Jlc small seconds net even wat meer indruk gemaakt.
En daarnaast een tweede date met een defy over een paar dagen en hopelijk Jlc mut….
Ik ga denk ik, alweer flink ruimen.
In de vakantie merk je toch dat je bepaalde horloges hebt die het constant winnen vd rest.
Ik denk dat ik de Monaco tita, Tudor GMT, bronzen Oris & misschien nog wel meer ga verkopen…
De vraag is of ik de horloge centen een keer op de rekening kan laten staan… Het brand zo, elke keer…
Leuke collectie.
Maarruh, op die eerste foto links onderin… Houdt je een lijstje bij met notities over forumleden?
Leuk die Invicta’s in die aparte doos in jou totale collectie
Haha heren, ik ben gewoon onrustig en dat maakt het lastig
Zalige set blijft dit! Heb je toevallig nog een Sea-Q kunnen passen? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Oei, op deze foto is hij inderdaad niet zo fraai. Doorspeuren dus.
Mooie set zo.
Zonde… die nivada grenchen is een klapper.
Maar goed. Mooie set.
Top collectie zo!
Lekker gevarieerd en bovenal erg mooi
Hele gave set up zo. Echt van alles wat
Persoonlijk zou ik denk ik de nivada houden en de Monaco op de schopstoel zetten
al pm’s voor de nivada?
Prachtige set zo… die Nivada Grenchen Aviator zie je niet zo vaak. Prachthorloge!
Je mag gewoon geen neppe meuk plaatsen is strict tegen de regels. Zo moeilijk is het niet…
Volgens mij snapt hij het inmiddels wel.