Jouw collectie op één foto deel V

Mooie collectie, maar mis iets als een Hentschel. Weleens over gedacht?

14 likes

Die staat even op on hold.

Waarom? Antraciet wijzerplaat was niet zo mooi als wit vorige week. Leuk jazekers. Maar niet blow me away. Vorig weekend hebben de defy en een Jlc small seconds net even wat meer indruk gemaakt.

En daarnaast een tweede date met een defy over een paar dagen en hopelijk Jlc mut….

Ik ga denk ik, alweer :nerd_face: flink ruimen.
In de vakantie merk je toch dat je bepaalde horloges hebt die het constant winnen vd rest.

Ik denk dat ik de Monaco tita, Tudor GMT, bronzen Oris & misschien nog wel meer ga verkopen…

De vraag is of ik de horloge centen een keer op de rekening kan laten staan… Het brand zo, elke keer… :see_no_evil:

5 likes

Leuke collectie.
Maarruh, op die eerste foto links onderin… Houdt je een lijstje bij met notities over forumleden? :smile:

7 likes

Haha scherp @DontEatYellowSnow

2 likes

Slim.

Suggestie: als Luuk @Number4 is zou je nog liefhebber/flipperaar ervan kunnen maken

2 likes

Leuk die Invicta’s in die aparte doos in jou totale collectie :sunglasses:

1 like

Haha heren, ik ben gewoon onrustig en dat maakt het lastig :sweat_smile:

4 likes

Zalige set blijft dit! Heb je toevallig nog een Sea-Q kunnen passen? Ben ik wel nieuwsgierig naar.

2 likes

Jip. De groene. In de spots soort van army steen. Not my cup of tea.

12 likes

Oei, op deze foto is hij inderdaad niet zo fraai. Doorspeuren dus.

Ben toch weer gevallen voor een Rolex. De Nivada Grenchen is tof maar mag het nest weer verlaten.

46 likes

Mooie set zo. :+1:

1 like

Zonde… die nivada grenchen is een klapper.

Maar goed. Mooie set.

1 like

Top collectie zo!

1 like

Lekker gevarieerd en bovenal erg mooi

1 like

Hele gave set up zo. Echt van alles wat :ok_hand::ok_hand:

Persoonlijk zou ik denk ik de nivada houden en de Monaco op de schopstoel zetten :see_no_evil:

al pm’s voor de nivada?

4 likes

Prachtige set zo… die Nivada Grenchen Aviator zie je niet zo vaak. Prachthorloge!

Je mag gewoon geen neppe meuk plaatsen is strict tegen de regels. Zo moeilijk is het niet…

2 likes

Volgens mij snapt hij het inmiddels wel.

8 likes